Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Fanatyzm - częściowo NTG (przepraszam za ew. naruszenie netykiety). Fanatyzm - częściowo NTG (przepraszam za ew. naruszenie netykiety).

Fanatyzm - częściowo NTG (przepraszam za ew. naruszenie netykiety).

następny post »
From: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Fanatyzm - częściowo NTG (przepraszam za ew. naruszenie netykiety).
Date: Sat, 09 Jun 2001 16:49:41 +0200

Chciałbym urządzić coś w rodzaju plebiscytu.
Mianowicie - ściąłem się dość ostro z kolegą Jackiem
nazwie).
Dlatego też proponuję odpowiedzieć na dwa pytania:
1. Który z nas dwóch jest większym fanatykiem?
2. Który z nas dwóch jest większym błaznem?

Celowo wstrzymałem się od głosu (i zgodnie z Kodeksem Honorowym kolega
Jacek powinien zrobić to samo).
Poza tym ja nie opisuję dyskusji, bo uważam, że nie powienem narzucać
swojej interpretacji wydarzeń.

Jeśli się okaże, że ja jestem większym lub równym fanatykiem/błaznem,
niż kolega Jacek, to dołożę wszelkich starań, żeby się poprawić.
Natomiast, jeśli on wygra w którymś z pytań, to jego pytajcie, co z tym
zrobi.

Proszę ewentualnych głosujących tylko o niemnożenie własnych bytów
(:-)).

PS. Jeszcze raz przepraszam za NTG, ale uważam, że w grupie ze "sci" w
nazwie fanatyzm i błazeństwo nie powinny mieć miejsca.
--
Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.