Strona główna Grupy pl.rec.dom Firma BRW nie dotrzymała terminu z umowy Re: Firma BRW nie dotrzymała terminu z umowy

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Firma BRW nie dotrzymała terminu z umowy

« poprzedni post następny post »
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-fo
r-mail
From: Robert Grabowski <g...@e...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Firma BRW nie dotrzymała terminu z umowy
Date: Thu, 15 Sep 2005 15:27:32 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 24
Message-ID: <dgbsr7$qhv$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <3...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: ro54.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1126790823 27199 80.55.66.54 (15 Sep 2005 13:27:03 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Sep 2005 13:27:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (X11/20050317)
X-Accept-Language: en-us, en
In-Reply-To: <3...@n...onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:62430
Ukryj nagłówki

m...@o...pl wrote:
> Witam!
> Mam pytanie do Szanownych Grupowiczow, co moge zrobic firmie meblowej, ktora
> drastycznie przekroczyla termin dostawy mebli. Zamowilem meble kuchenne
> (studyjane) w firmie BRW Meble z Bilgoraja. Umowe zawarlem dnia 10.08.2005
> roku na dostawe zestawu, gdzie w warunkach realizacji umowy przez
> SPRZEDAJACEGO byl termin realizacji zamowienia do 07.09.2005. Dzisiaj mamy
> 14.09. a meble moga byc dostarczone ok. 19 lub 20. Wiem, ze moge wycofac sie z
> umowy i czekac nastepny miesiac na nowe meble w innej firmie. Zalezy mi na
> zamowionych meblach, ale chce tez dochodzic swoich praw. Czy mam jakies szanse
> na zadoscuczynienie ze strony firmy BRW? Co na to prawa konsumenckie? Gdzie
> moge szukac pomocy.

Ja bym powiedział im dobitnie: przekroczyli termin, to zrywasz umowę i
nie chcesz tych mebli. Powtórz to kilka razy, a następnie powiedz, że
ew. możesz się zgodzić je przyjąć, jeżeli zejdą z ceny np. 5-10%. Możesz
im wytłumaczyć, że w zasadzie nie mają wyjście, bo jeżeli się nie
zgodzą, to będą mieli dodatkowe koszty, bo zanim znajdą kupca na Twoją
kuchę, to może trochę czasu minąć. Ja też miałem zgrzyt z producentem
mebli kuchennych. Nie chciałem kasy, tylko przedłużenie gwarancji o 2
lata. Zgodził się.

pozdrawiam
Robert Grabowski

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
15.09 lumarcin
16.09 IrekR
16.09 rokko
Prasa do oleju na użytek domowy
Re: Zerowatt zx 33 - instrukcja obslugi
jak dotrzeć do głowicy baterii
Kuchenka gazowa z regulacją temperatury
Mleko w ekspresie
Klejąca się jak gile z nosa rączka noży FISKARS - jak się pozbyć tej klejącej warstwy?
BLUM Aventos HF - brak powolnego domykania
Do czego i jak wykorzystac 'odpad' wody z filtra RO w kuchni?
gazociag - niski srednie wysokie cisnienie
Jak podmienic halogenki na ledy?
Jakie zarówki E27?
Szafki do samodzielnego montazu
Piekarnik z mikrofalą 2w1
Roborock S5 MAX
Prowadnica nie prowadzi
Dlaczego faggoci są źli.
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
Zmierzch kreta?
is it live this group at news.icm.edu.pl
"Schabowe"
samotworzenie umysłu
Re: Zachód sparaliżowany
Irracjonalność
Jak z tym ubogacaniem?
Demokracja antyludowa?
Trzy łyki eko-logiki ?????
Jak Ursula ze szprycerami interesik zrobiła. ?
Naukowy dowód istnienia Boga.
Aktualizacja hasła dla Polski.
Kup pan elektryka ?