Data: 2005-09-15 13:27:32
Temat: Re: Firma BRW nie dotrzymała terminu z umowy
Od: Robert Grabowski <g...@e...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
m...@o...pl wrote:
> Witam!
> Mam pytanie do Szanownych Grupowiczow, co moge zrobic firmie meblowej, ktora
> drastycznie przekroczyla termin dostawy mebli. Zamowilem meble kuchenne
> (studyjane) w firmie BRW Meble z Bilgoraja. Umowe zawarlem dnia 10.08.2005
> roku na dostawe zestawu, gdzie w warunkach realizacji umowy przez
> SPRZEDAJACEGO byl termin realizacji zamowienia do 07.09.2005. Dzisiaj mamy
> 14.09. a meble moga byc dostarczone ok. 19 lub 20. Wiem, ze moge wycofac sie z
> umowy i czekac nastepny miesiac na nowe meble w innej firmie. Zalezy mi na
> zamowionych meblach, ale chce tez dochodzic swoich praw. Czy mam jakies szanse
> na zadoscuczynienie ze strony firmy BRW? Co na to prawa konsumenckie? Gdzie
> moge szukac pomocy.
Ja bym powiedział im dobitnie: przekroczyli termin, to zrywasz umowę i
nie chcesz tych mebli. Powtórz to kilka razy, a następnie powiedz, że
ew. możesz się zgodzić je przyjąć, jeżeli zejdą z ceny np. 5-10%. Możesz
im wytłumaczyć, że w zasadzie nie mają wyjście, bo jeżeli się nie
zgodzą, to będą mieli dodatkowe koszty, bo zanim znajdą kupca na Twoją
kuchę, to może trochę czasu minąć. Ja też miałem zgrzyt z producentem
mebli kuchennych. Nie chciałem kasy, tylko przedłużenie gwarancji o 2
lata. Zgodził się.
pozdrawiam
Robert Grabowski
|