Firma Severin

11. Data: 2007-08-04 12:15:21

Temat: Re: Firma Severin -dodam jeszcze
Od: "MS." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał w wiadomości
news:f91jp5$5io$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Powiem tak, rozwiązania najprostrze są najbardziej niezawodne i gdybym
> bazował na puszkach i planował użytkowanie takiego ustrojstwa na lata to
> wziąłbym pod uwagę cos takiego: http://tiny.pl/59z2.
> Silniczki, trybiki i inne rzeczy to słabe punkty takich urządzeń a tam
> masz
> maximum prostoty i niezawodności.
> Aukcja nie moja i to tylko sugestia.

Tak ale to troche drogo:( Juz elektryczne sa duzo tansze.

12. Data: 2007-08-04 13:18:41

Temat: Re: Firma Severin
Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MS. <n...@w...pl> napisał(a):

> Zgadzam sie zupelnie. jednakze otwieracz ma sluzyc nie tylko mnie ,
jeszcze
> mlodemu i silnemu ale jak sie ma starszych rodziców i dziadkow to
otwieranie
> puszek metoda tradycyjna - nie chce przesadzac- moze im sprawiac pewna
> trudnosc.

A ja nie wstydzę się przyznać, że mam otwieracz clatronica. Taki:
http://tnij.org/otwieracz1

Bardzo go sobie chwalę. Po poprzednim otwieraczu elektrycznym /który
niechcący upadł był na podłogę i troszkę się zepsuł/ wydaliśmy trochę
pieniędzy na ręczne otwieracze - i zdecydowaliśmy się znów na elektryczny.

Problem często - gęsto nie tyle w otwieraczach, co w różnorodności puszek,
wysokości brzegów, które otwieracz powinien złapać - a nie łapie, miękkości
metalu /zamiast dać się otworzyć puszka się gnie/... Nie, nigdy wiecej
otwieracza ręcznego.

Ania

13. Data: 2007-08-04 14:11:27

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Aug 4, 11:14 am, "MS." <n...@w...pl> wrote:
> Witam
>
> Chcialbym poznac Wasze opinie na temat firmy Severin. Interesuje sie kupnem
> elektr. otwieracza do konserw tej firmy i nie wiem czy warto wydac 70zł.

W Ikea sa takie motylki z ciekawym pomyslem na odcinanie gornej czesci
brzegu.
Otwiera sie tym bez wysilku, kazda puszke pod warunkiem za ma
zawiniety brzeg (innej nie spotkale;-).

--
ZZ@private

14. Data: 2007-08-05 10:22:51

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Sat, 4 Aug 2007 12:22:54 +0200, name: groomer:

> trzyma). Najlepiej ze stali nierdzewnej. Mój jest podobny do tego
> http://fabrykaform.pl/Zack_otwieracz_do_konserw_mane
go-p3040.html aczkolwiek

Hehe, podaoba mi się ten tekst:
"bezproblemowo otwiera nawet wyjątkowo twarde konserwy"
Nawet nie wiem czemu ale jakoś mnie tak rozbawił..

Pozdrawiam
Miroo

15. Data: 2007-08-06 08:09:11

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> wrote in

> Swoją drogą ile puszek dziennie otwierasz, że potrzebujesz otwieracza
> elektrycznego, 5 -10?

Zawsze moze kupic np. kenwooda z opcja ostrzalki do nozy. Z ostrzalki
korzystam czesto, puszke otworzylem raz, zeby zobaczyc jak to dziala.
NAjlepsze jest to, ze puszka w reku z odciete denko pozostaje w
urzadzeniu. ;-)

e-Shrek

16. Data: 2007-08-09 10:20:36

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Aug 2007 11:14:46 +0200
"MS." <n...@w...pl> napisał:

My mamy jakiś elektryczny otwieracz Moulinexa (chyba?), dość stary i
często używany. Moja żona jest z niego bardzo zadowolona - i ja też, bo
nie muszę się już interesować "rozpancerzaniem" fasolek, brzoskwiń czy
czego tam jeszcze...

--
Tomasz Nowicki

dziwny objaw z kontaktem
odplyw c.o. do kanalizacji ?
Potrzebuję oodpowiedzi w zakupie lodówki.
Jaki odkurzacz?
grzejnik - zamienione powrot/zasilanie