Re: Fobia zwiazana z mierzeniem cisnienia

Data: 2003-01-31 19:45:12
Temat: Re: Fobia zwiazana z mierzeniem cisnienia
Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

Użytkownik "WiseMan" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b16imp$qbm$1@news.tpi.pl...
> I masz dobre cisnienie i bierzez leki bo tak pani powiedziala?
Pieknie,
> pieknie....

Cisnienie samodzielnie zacząłem mierzyć już po rozpoczęciu zażywania
leków i w tym stanie mam ciśnienie w granicach przyzwoitości. Sam
zastanawiałem się nad tym, czy nie spróbować zaprzestać przyjmowania
leku i sprawdzić, jak zachowuje się ciśnienie, ale obecnie jestem
"rozchwiany" zdrowotnie (określenie dziwne, wiem, ale opisanie tego
byłoby tematem na kilkanaście kilobajtów tekstu, więc daruję sobie),
więc szkoda mi przerywać nagle po miesiącu przyjmowanie leku, bo jesli
cokolwiek zmieni się na gorsze, to i tak nie będę miał pewności, co jest
przyczyną.

--
Lejak
j...@p...onet.pl