Re: Fobia zwiazana z mierzeniem cisnienia

Data: 2003-01-31 20:14:52
Temat: Re: Fobia zwiazana z mierzeniem cisnienia
Od: "Juanito" <j...@k...onet.pl>

Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości
news:b1ekmv$o5l$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "WiseMan" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> Pieknie,
>
> Cisnienie samodzielnie zacząłem mierzyć już po rozpoczęciu zażywania
> leków i w tym stanie mam ciśnienie w granicach przyzwoitości. Sam
> zastanawiałem się nad tym, czy nie spróbować zaprzestać przyjmowania
> leku i sprawdzić, jak zachowuje się ciśnienie, ale obecnie jestem
> "rozchwiany" zdrowotnie (określenie dziwne, wiem, ale opisanie tego
> byłoby tematem na kilkanaście kilobajtów tekstu, więc daruję sobie),
> więc szkoda mi przerywać nagle po miesiącu przyjmowanie leku, bo jesli
> [...]

Oczywiście, że nie należy przerywać pobierania leków, ale tak faktycznie, to
te ciśnienie "na lekach" nie jest znów takie rewelacyjne. Efekt powinien byc
ciutkę lepszy... Poczekaj miesiąc i jak się nie poprawi to daj znać :-)
Po całej dyskusji nie rozumiem, skąd w temacie znalazł się wyraz "fobia"...

Juanito