Re: Fuksja - co na zimę?

Data: 2006-10-27 20:05:48
Temat: Re: Fuksja - co na zimę?
Od: "Teresa" <t...@o...pl>

Użytkownik "ewa" <m...@l...com> napisał w wiadomości
news:ehtcv6$ijm$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Marta Góra"

> tak, ale pokrywała je najczęsciej pleśń i nie puszczały jesienią korzeni.
> :(

Pojemnik z wodą w którym ukorzeniasz , powinien być ciemny .

> Albo liście opadały a korzeni nie wytwarzało toto i w końcu brązowiało.

Myślę tez że przesadzasz trochę z wodą . W okresie spoczynku podlewa się
bardzo skąpo , zwłaszcza jeżeli zimują w chłodnej piwnicy . Rośliny są
bardziej narazone na choroby grzybowe , nadmiar wilgoci i zimno .Zimowanie
w mieszkaniu to co innego , można podlewać jak tylko przeschnie podłoże .

Pozdrawiam TeresaR