Re: GARY!! KUPUJCIE GARY !!!

Data: 2013-07-18 19:54:56
Temat: Re: GARY!! KUPUJCIE GARY !!!
Od: Anai <a...@a...pl>

W dniu 16.07.2013 10:33, Anai pisze:

> Wczoraj na przejściu dla pieszych "wygrałam" bilet na występ Bałtroczyka
> poprzedzony prezentacją warsztatów kulinarnych...
> Myślę, że skończy się podobnie ;)
> Ciekawe tylko jaki kabaret odstawi Bałtroczyk :D

Boszz... co za masakra - 2 godziny z mojego życia zmarnowane :/
Bałtroczyk wprawdzie zabawny, ale reszta tragedia...
Sposób traktowania ludzi bez komentarza, zwłaszcza kiedy okazuje się, że
nie dałeś się naciągnąć, bo oczywiście okazało się, że warsztaty
kulinarne to nic innego jak prezentacja garów po 8 tysi za 4 sztuki -
ile kosztował komplet pojęcia nie mam, ale też chyba niespecjalnie mnie
to interesuje... O_o
Zdegustowana jestem, najbardziej tym, że dałam się podpuścić i w ogóle
tam poszłam... Ech, ludzka naiwności :/

--
Pozdrówki
Anai