Re: GAZEBO - tu masz calosc + moj komentarz (Re: Przepraszam gazebo.

Data: 2009-02-03 10:29:11
Temat: Re: GAZEBO - tu masz calosc + moj komentarz (Re: Przepraszam gazebo.
Od: medea <e...@p...fm>

Bluzgacz pisze:

> Jestes jednym z naprawde nielicznych wyjatkow wsrod osob, ktore znam przez/z
> usenetu, albowiem nawet Cie lubie pomimo to, ze jestes po prostu glupia.

Widzisz, jak Cię zmanipulowałam! Muszę nie być aż taka głupia.

> Zal mi Ciebie, ale wlasnie z tego powodu niestety - nie az tak bardzo.
> Zachowujesz sie momentami jak podkrecona lesba. Jawisz mi sie, jak paniusia,
> ktora ma zlaczone nogi, dlonie wcisniete miedzy uda i ma problem z
> wstrzymywaniem moczu, bo po prostu sikasz z wrazenia i podniecenia, kiedy
> bedziesz mogla jej w koncu odpisac.

Po pierwsze - czytając takie "diagnozy" mojego zachowania, od razu
zaczynam z większym dystansem podchodzić do tego, co piszesz o XL.
Widać, jak bardzo potrafisz mijać się z prawdą. O wiele bardziej
podniecam się czytając posty innych osób ;)

Po drugie - musisz mieć sporą nadwyżkę testosteronu, skoro każde
zachowanie obrazujesz okolicami ud.

> Martwi mnie twoja slepota (chyba, ze to ograniczenie umyslowe), bo tolerujesz

I to jest właśnie najgorsze w Tobie. Nie powinieneś się zbytnio tym
martwić, tylko dać innym żyć i myśleć, jak chcą.

> Ona to toleruje, ty tolerujesz ja, wiec TY TEZ TO TOLERUJESZ - dla mnie nie ma
> wytlumaczenia w tej kwestii. Tolerujac nienawisc, stajemy sie posrednio sami
> jej rzecznikami, to samo z antysemityzmem i antypolonizmem etc.

Ja nie mam żadnych wątpliwości co do moich poglądów, nie muszę sama się
ciągle do nich przekonywać. Ani XL, ani Pansla na mnie nie wpłyną. Ty za
to wydajesz się zbyt osobiście związany z tym, z czym oni wojują, więc
Twoje reakcje są mocno przesadzone. I w ten sposób faktycznie podnosisz
rangę tego zjawiska, jakim są posty XL i Pansla. IMO zupełnie niepotrzebnie.

> Jestes naiwna jak 10 latka, ktorej 40latek daje cukierki na tylach parku.
> "Moze chce dobrze" - pomyslala. No i chcial. Zrobic sobie dobrze...

No być może masz rację, z tym że ani mnie, ani nikomu innemu to nie szkodzi.

> Aha, gwoli scislosci: moja krucjata przeciwko takim trollom i tepym osobom jak
> chociazby ona skutkuje duza iloscia postow wymierzonych w te osoby, np do niej.

Tak. Oraz nie przynosi najmniejszych efektów. Albo inaczej - efekt jest
odwrotny do zamierzonego.

> wlasnie Ty, dlatego zawsze sie 2x zastanow, zanim pomyslisz, kiedy uslyszysz,
> ze gdyby nie xxxlka to (JA) nie mialbym z kim pisac....

Nigdy nie napisałam niczego podobnego. Pisałam tylko, że nie wydajesz
się zbytnio zainteresowany tematyką grup, na których się pojawiasz, bo
pojawiasz się zwykle po to, żeby dosrać Xl albo Panslaviemu.

> ledwo sie rozkreca i jest chujnia. Przyklad - kuchnia, temat o przepisie na
> tatara, gdzie skonczylo sie na temat bliskiej smierci xxxlki w kolejce w
> sklepie za komuny, temat jej rodzicow, pszczelarstwa jej ojca i tego ze xxxl
> ma 3 ule itp.

No widzisz, a ja nawet nie przejrzałam tamtego wątku zbyt dokładnie, jak
tylko się zorientowałam, co jest grane. No i kto tu bardziej sika w
majty na jej widok?

> Nadal slepas, czy uposledzonas?

Już trochę mniej ;)

Ewa