Gdzie dobrze zjesc w Krakowie?

1. Data: 2001-04-26 13:38:53

Temat: Gdzie dobrze zjesc w Krakowie?
Od: "Iwona" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam pieknie ;-))
Wiem ze to grupa dla milosnikow kuchennego rzemiosla ale mam pewien problem.
Nie jestem mieszkanka Krakowa a w tym wlasnie miescie umowilam sie na
spotkanie z pewna BARDZO MILA osoba. Chcialabym stanac na wysokosci zadania
i ugoscic mojego goscia tak jak na to zasluguje. Mam nadzieje ze szanowni
grupowicze pomoga mi i podpowiedza przytulny, romantyczny lokal na kolacje.
Chetnie tez wybralabym sie do pub'u, po kolacji zmiana adresu moze dobrze
nam zrobic.
Dziekuje pieknie za sugestie
Iwona

1. Data: 2001-04-26 14:52:59

Temat: Re: Gdzie dobrze zjesc w Krakowie?
Od: "Grzegorz Drabik" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

www.restaurants.pl/krakow

a potem

www.puby.com/krakow

Pozdrawiam
Grzegorz Drabik

1. Data: 2001-04-26 15:33:21

Temat: Re: Gdzie dobrze zjesc w Krakowie? - dziekuje BARDZO!!!
Od: "Iwona" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo, propozycji teraz mam na kilkanascie spotkan!!! Jestescie
wspaniali, :-*
Iwona

1. Data: 2001-04-26 16:05:33

Od: Tib <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)

I z czystym sumieniem polecam "Chimere",jest to
przemily(i"przepyszny":))bar salatkowy i nie tylko,moje ulubione
krakowskie "miejsce do jedzenia".O ile pamietam,miesci sie na
ul.Sw.Anny,trzeba przejsc kilkanascie metrow od Rynku.Nie bylam tam juz
ponad dwa lata,ale wiem,ze istnieje i cieszy sie nie slabnacym
powodzeniem.Polecam-i zazdroszcze,jesli wybierzecie te opcje:)

Pozdrawiam cieplo

Tib

^tibi^

"Nie,kochanie,30 min żebrania to nie jest gra wstepna"

Icq 86181173
GG 41717

1. Data: 2001-04-26 16:48:11

Od: "chloe" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ponad dwa lata,ale wiem,ze istnieje i cieszy sie nie slabnacym
> powodzeniem.Polecam-i zazdroszcze,jesli wybierzecie te opcje:)

obawiam sie, ze powodzenie Chimery raczej oslablo po tym, jak sporo ludzi
zatrulo sie tam salmonella
polecam za to Sphinxa (Rynek Glówny)

pozdrawiam
chloe

1. Data: 2001-04-26 16:53:41

Od: Tib <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> obawiam sie, ze powodzenie Chimery raczej oslablo po tym, jak sporo ludzi
> zatrulo sie tam salmonella
> polecam za to Sphinxa (Rynek Glówny)

Oo,nie mialam pojecia,szczerze mowiac,a wiem,ze znajomi nadal chetnie
tam bywaja.Przykre,w kazdym razie ja intencje mialam szlachetne:-)

Pozdrawiam

1. Data: 2001-04-26 17:14:10

Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gazowa 4, Brasserie, kuchnia francuska, poledwica mniam, vinaigrette
prawdziwy a desery to juz poezja...

Margola

1. Data: 2001-04-26 17:28:34

Od: "Paul" <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

> Gazowa 4, Brasserie, kuchnia francuska, poledwica mniam, vinaigrette
> prawdziwy a desery to juz poezja...

Powiedz tylko ktorego dnia i o ktorej godzine, a przybede chocby i ... no
nie, na piechote nie dam rady. Ale i tak przybede!
Pozdrowienia z zimnego kraju w ktorym codziennie leje deszcz...
--
Amicalement
Paul Urstein

1. Data: 2001-04-26 19:53:53

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

Restauracja pod Aniolami na Grodzkiej.
Przepiekne wnetrza, pyszna kuchnia polska, porzadna karta win.
Polecam
Hej!
K.

1. Data: 2001-04-26 20:00:12

Od: "GreGG" <n...@g...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Guliwer na Brackiej, bardzo dobra kuchnia francuska, przystępne ceny.
Przytulny Orient Express na Poselskiej choć kuchnia się popsuła, ojoj...
Pod Aniołami - dają dobrze jeść ale drogo i tłoczno.
CK Browar - przy Teatrze Bagatela, bardzo oryginalnie i krakauersko, własny
mini-browar, jedzenie też się ostatnio popsuło, ale to chyba się dzieje z
każdym lokalem do którego przyjeżdża za dużo ludzi ze stolycy...

GreGG

Kurczak w 5 smakach
Feta
amoniaczki