Gdzie się wykastrować?

61. Data: 2006-01-17 17:56:46

Temat: Re: Gdzie się wykastrować?
Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Stefan Wilczyński [Tue, 17 Jan 2006 14:29:55 +0100]:

> To tak a propos powyższego zdania :|

Bynajmniej. Próbujesz pozbyć się potrzeby stricte emocjonalnej
(i to naturalnej gatunkowi człowiek) za pomocą pozbycia się
popędu seksualnego. To Ci się nie uda.

Spróbuj może jednak dotrzeć do źródła problemu, zamiast
łudzić się, że prosty zabieg na fiucie nagle automagicznie
pozbawi Cię uczuć i zrobi z Ciebie automat. Problem masz
zupełnie gdzieś indziej, bo gdyby chodziło o przesadny
pociąg seksualny - dałbyś radę, ale Ty piszesz ogólnie
o bliższym kontakcie z płcią przeciwną.

Nawet wykastrowany kot lubi się przytulać, wiesz?

Kira

--
http://Cyber-Girl.NET
*Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

62. Data: 2006-01-17 17:59:01

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: xxx [Tue, 17 Jan 2006 11:57:04 +0100]:

> na świecie jest tyle fajnych babek, o niebo atrakcyjniejszych
> od tych wszystkich kompilatorów, shaderów i innych wymysłów
> szatana;p

Mówiąc szczerze, to nie - ale stanowią bardzo interesujący
i uprzyjemniający życie dodatek ;)

Kira

63. Data: 2006-01-17 18:01:09

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Aicha [Tue, 17 Jan 2006 09:27:55 +0100]:

> To tylko FK. Niczyj :)

A, patrz, nie skojarzyłam... Fakt. Ale to niech lepiej
sobie niczyj już zostanie...

Kira

64. Data: 2006-01-17 18:36:51

Od: "mrufczak" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mówiąc szczerze, to nie - ale stanowią bardzo interesujący
> i uprzyjemniający życie dodatek ;)

DODATEK ?

ciekawy sposob myslenia

65. Data: 2006-01-17 18:38:02

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Wilczyński" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:dqei0a$f9e$1@news.onet.pl...

> Chciałbym się wykastrować

zapytaj jakiegos weterynarza starej daty jak wygladala petla
kastracyjna.
zalozysz sobie i sam sobie ulzysz

--
pozdro
ape

66. Data: 2006-01-17 18:50:36

Od: "Aicha" <m...@p...strone> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Y" napisał:

> U Ciebie pewnie wymogiem sa te najdluzsze...fale :p

Nie.Tylko te o identycznej z moją częstotliwości.

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

67. Data: 2006-01-17 18:53:40

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: mrufczak [Tue, 17 Jan 2006 19:36:51 +0100]:

> DODATEK ?
> ciekawy sposob myslenia

Bez kompów żyć nie potrafię, bez bab jakoś sobie radę
daję. Ino z nimi przyjemniej ;) więc wychodzi dodatek.

Kira

68. Data: 2006-01-17 19:49:31

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

> Bez kompów żyć nie potrafię, bez bab jakoś sobie radę
> daję. Ino z nimi przyjemniej ;) więc wychodzi dodatek.

troszke cie juz czytam i podoba mi sie twoj sposob myslenia, mily
dodatku :-)
kiedy film p.t.: swiat weglug appendixa? :>

--
pozdro
ape

69. Data: 2006-01-17 19:53:51

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> nadajesz na falach, ktorych nie odbiera moja antena ;)

lipna antena, nie ten wspolczynnik skrocenia lub zle dobrany kwarc :p
proponuje autostrojenie heterodyny :-)

--
pozdro
ape

70. Data: 2006-01-17 20:10:22

Od: "Stefan Wilczyński" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z powodu
> jakiegoś solidniejszego urazu psychicznego czy innego
> niedorozwoju emocjonalnego i próbuje na tym jechać. A

Wcale nie tak niedawno zauważyłem, że pod względem rozwoju
emocjonalnego znajduję się na poziomie czternastolatka :(

PROSZĘ O OPINIĘ - SOCJOTERAPIA-GWSH GDAŃSK
Problem życiowy - krótkie
Nieumyslny blad, w sztuce ;o
[OT] pilotaż do pracy mgr
Psychologia kliniczna