Re: Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF

Data: 2008-09-03 20:58:21
Temat: Re: Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF
Od: waruga_e <w...@o...peel>

Dnia Wed, 3 Sep 2008 16:45:50 +0200, Orka napisał(a):

> a dziecko zestresowane groźbą pani, że jak nie będzie miało
> "to pani wstawi pały".

A na pewno te pały są obiecane?? Tak pytam, bo ja dzisiaj się dowiedziałam
od dyrekcji, że podobno minusy za brak czegoś tam postawiłam, a ja nawet
jeszcze dziennika nie mam, ale już się znalazły mamy, które nie przyszły,
nie dopytały, tylko z buzią do dyrektorki. A ja tylko tłumaczyłam dzieciom,
żeby teraz pamiętały aby sprawdzić w domu co jest zadane, żeby przejrzeć
piórnik i jak trzeba to zatemperować kredki, ołówki, włożyć naboje do pióra
itd., bo potem wiecie, ktoś czegoś nie odrobi, nie napisze, zapomni i
dostanie minus i będzie mu przykro. To było na wstępie, potem trochę czasu
minęło coś tam czytaliśmy, trochę wypowiedzi ustnych, no i bierzemy się za
pisanie, dwóch nie ma ćwiczeń, no i chyba pamiętając moje słowa z początku
zajęć poinformowali mamuśki, że dostali minusy. Drugoklasista ma sobie
prawo coś tam dopowiedzieć, ale rodzic to już mógł w tej sytuacji panią
zapytać, a nie kierunek dyrekcja.
A co do stroju, to możliwe, że będzie w statucie, ale może na zebraniu
rodziców da się to jakoś załatwić.

hi, hi sama pamiętam, białe koszulki i czerwone spodenki i koniecznie białe
tenisówki.
Mój czwartoklasista może mieć strój sportowy dowolnego koloru, byle buty na
białej podeszwie były.
--
Elżbieta