Strona główna Grupy pl.soc.dzieci.starsze Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF Re: Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF

« poprzedni post następny post »
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Stalker <t...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF
Date: Tue, 09 Sep 2008 10:10:35 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 67
Message-ID: <ga5bgb$940$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <g9m7v3$9mh$1@news.onet.pl> <48beb5a0$1@news.home.net.pl>
<g9p55c$ifm$1@node1.news.atman.pl> <48c05a62$1@news.home.net.pl>
<g9rvtk$5ii$1@node1.news.atman.pl> <48c210f9$1@news.home.net.pl>
<ga0ui9$1stv$1@news.mm.pl> <ga2e3r$fgj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<ga2fat$1oaf$1@news.mm.pl> <ga2ibg$p4r$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<ga42vg$24qe$1@news.mm.pl> <ga51mo$c1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<ga5777$18e2$1@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: gme50.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1220948300 9344 83.3.56.50 (9 Sep 2008 08:18:20
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Sep 2008 08:18:20 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
In-Reply-To: <ga5777$18e2$1@news.mm.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 080908-0, 2008-09-08), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.dzieci.starsze:38123
Ukryj nagłówki

Jagna W. pisze:

> Sensownych reguł!
> Nie rozmawia się na lekcji.
> Nie używa się komórek w klasie.
> Nie wypowiada się bez zgłoszenia.
> Na lekcję rysunków przynosimy blok i przybory.
> Nie używamy kalkulatorów na klasówkach.
> I tak dalej.
> Czy tak trudno to pojąć?

Nie. Powyższe reguły są jak najbardziej sensowne.
Ja mam tylko takie dziwne wrażenie, że za SENSOWNE uważasz (nie tylko
ty) tylko te, które TY osobiście za takie uważasz, nie biorąc pod uwagę
zdania innych...

> Natomiast:
> - w zeszycie mają być marginesy na 2.3 cm, a nie na 2 cm
> - dlaczego?
> - bo tak! bo tak jest lepiej
> jest po prostu debilizmem, z którym należy walczyć od zarania.

Wymyśliłaś sobie przykład sprowadzony do absurdu i sie go trzymasz.
Już trzymając sie tego przykładu zapytam inaczej: Cóż takiego złego
stanie się dziecku jeśli w zeszycie będzie miał marginesy tej samej
szerokości, choćby i 2,3 cm i będzie się tej zasady trzymać? Moim
zdaniem pomoże mu to np. w wyrobieniu konsekwencji, Twoim zdaniem jest
to bez znaczenia. Możemy więc przyjąć, że nie zaszkodzi.

Jak z pewnymi lekarstwami, może nie pomogą (ale np. tylko wg Twojej
opinii), ale nie zaszkodzą... To o co afera? Chyba że jesteś w stanie
wykazać ich szkodliwość...

Przy czym sprawa wstawiania pał, czyli karania ucznia w sytuacji kiedy
sie nie stosuje do zaleceń jest osobnym tematem (bo to nie kwestia
marginesu, tylko sposobu egzekwowania wymagań)

> Naprawdę przydały Ci się do czegoś w życiu daty podkreślane na zielono i
> marginesy kreślone na 2.3 cm?

Tak. Po latach mogę powiedzieć że tak. Ludzie teraz straszne pieniądze
wydają na różne szkolenia w technikach organizacji, zapamiętywania
informacji, segregowania danych, porządkowania rzeczy.
A mogli mieć to prawie za darmo - wystarczyło zaakceptować i nauczyć się
konsekwentnego podkreślania tematów, robienia marginesów, rozdzielania
ułamka kreską od linijki itp. rzeczy.

Dla ciebie margines to tylko linia w zeszycie? :-)

> A może wymóg noszenia 32-kartkowych zeszytów w kratkę na historię,
> zamiast 64-kartkowych w linię?

Tu to pewnie bym się zgodził... ale najpierw musiałbym poznać uzasadnienie

> Ależ ja nigdzie i nigdy nie twierdziłam, że reguły w ogóle nie są
> potrzebne, jeśli o to Ci chodzi.
> Nie godzę się jedynie na wprowadzanie reguł głupich, nie mających
> uzasadnienia i pod tytułem "bo tak i już, nie musisz tego rozumieć, masz
> się stosować".

No tak. Reguły są sensowne, bo TWOJE? :-)

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
09.09 Stalker
09.09 krys
09.09 Agnieszka
09.09 Stalker
09.09 Stalker
09.09 krys
09.09 krys
09.09 Stalker
09.09 krys
09.09 Anna G.
09.09 Anna G.
09.09 Agnieszka
09.09 Anna G.
09.09 Stalker
09.09 Anna G.
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
Statystyki inicjacji seksualnej
Poszukuje tytułu książki
Jak wyobrazacie sobie otwarcie przedszkoli i klas I - III ?
Dobre rady i sprytne sposoby przydatne dla dzieci, młodzieży i dorosłych
Znalazłam kanał na YouTube dla dzieci i nie tylko i poszukuję podobnych
Syndrom Dudusia u dzisiejszej młodzieży
Coś się komuś pomyliło.
Prymitywne Piractwo Prawne
U Was też tak jest?
Szóstki
testując trzecioklasistów - OBUT 2014
Tylko odbić się od dna...
www.vampisoft.com - serwis dla dzieci
opiekun medyczny
NOWY: 2025-12-07 Algorytmy - komentarz [po lekturze ks.]
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Polska [masowo - przyp. JMJ] importuje paprykę, a polska gnije na polach
Kol. sukces po polsku: polscy naukowcy przywracają życie morskim roślinom
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Medycyna - czy jej potrzebujemy?
Atak na [argentyńskie - przyp. JMJ] badaczki, które zbadały szczepionki na COVID-19
Xi Jinping: ,,Prognozy mówią, że w tym stuleciu istnieje szansa dożycia 150 lat"
Zbrodnia 3 Maja
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem