Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.pion
ier.net.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
From: "Jagna W." <w...@o...eu>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF
Date: Wed, 10 Sep 2008 22:53:00 +0200
Organization: Multimedia Polska S.A.
Lines: 77
Message-ID: <ga9c3e$ecs$1@news.mm.pl>
References: <g9m7v3$9mh$1@news.onet.pl> <48beb5a0$1@news.home.net.pl>
<g9p55c$ifm$1@node1.news.atman.pl> <48c05a62$1@news.home.net.pl>
<g9rvtk$5ii$1@node1.news.atman.pl> <48c210f9$1@news.home.net.pl>
<ga0ui9$1stv$1@news.mm.pl> <ga2e3r$fgj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<ga2fat$1oaf$1@news.mm.pl> <ga3pgu$768$1@news.onet.pl>
<ga431j$24s0$1@news.mm.pl> <ga5osp$945$1@news.onet.pl>
<ga6cv4$a83$1@news.mm.pl> <ga6e3i$f1k$1@news.onet.pl>
<ga6fug$1s8n$1@news.mm.pl> <ga6hro$muo$1@news.onet.pl>
<ga6lk2$1tum$1@news.mm.pl> <ga8jrr$6oi$2@news.onet.pl>
<ga8o4v$248a$1@news.mm.pl> <ga8uu8$flu$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-4-168.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1221079982 14748 81.190.4.168 (10 Sep 2008 20:53:02 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Sep 2008 20:53:02 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <ga8uu8$flu$1@news.onet.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.dzieci.starsze:38392
Ukryj nagłówki
Użytkownik "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ga8uu8$flu$1@news.onet.pl...
> Jagna W. pisze:
>
>> A więc jeśli nawet, to chyba bardziej logiczne byłoby podkreślenie
>> tematu, a
>> nie daty, prawda?
> Nie, ważne jest także to kiedy ten temat był przerabiany.
Ale dla kogoś innego nie musi to być AŻ podkreślone, bo pamięta datę w inny
sposób. Jesteś w stanie przyswoić taką możliwość? Rozszerz trochę bardziej
swoje belferskie horyzonty :)
>> Oczywiście, o tym też pisałam na przykładzie porządku w szufladzie. Nie
>> narzucam im swoich reguł.
> W szufladzie?
> Ja pytałam o półki, tam gdzie mają ubrania, zabawki, książ?i, ... wszystko
> to co ich.
Nie ma różnicy. Szuflada była tylko przykładem.
>> No dobrze, masz rację, ale czy możesz mi zatem powiedzieć, po co narzucać
>> takie zasady komuś, kto jednak sobie daje radę bez nich?
> A możesz mi powiedzieć ile jest takich osób? Jak ma się o tym dowiedzieć
> nauczyciel widząc dziecko po raz pierwszy na oczy?
Nie musi tego przecież od razu wiedzieć.
Wystarczy, że nie będzie z góry narzucał sztywnych reguł i ich bezwględnie
egzekwował, a jedynie raczej wspomagał uczniów na zasadzie rad, zaleceń,
sugestii. Czujesz różnicę?
>> To samo jest z zeszytem. Korzysta z niego uczeń, a nie nauczyciel.
> Nie prawda. Nauczyciel też czasem coś napisze w zeszycie ucznia. często po
> to by przeczytali to również rodzice.
Czy Ty aby na pewno poprawnie rozumiesz tu znaczenie słowa "korzystać" (w
sensie wyciągać z czegoś korzyść)?
>>> Szukamy sztucznych problemów?
>> Nie, pokazuję Ci do czego prowadzą absurdy i jak ruchoma jest ich
>> granica.
> Chyba twoje.
Ja nie wymyśliłam idei jednakowych marginesów i podkreśleń dla wszystkich,
więc to raczej nie moje.
>> A jakich jeszcze oczekujesz? Mnie (uczniowi) marginesy nie są
>> potrzebne,[...]
> w tym momencie podziękuję.
A proszę Cię bardzo :)
>> Wg własnych reguł czy pozwalasz mu sprzątać tak, jak jemu jest
>> najwygodniej.
> A co oznacza wygodne sprzątanie?
Dla kogo? Każdy ma przecież swoją własną definicję i własne potrzeby.
Jeśli nie rozumiesz takich prostych rzeczy, to przestaję się dziwić, że nie
rozumiesz moich argumentów.
>> W takim razie źle Cię zrozumiałam.
>> Ja nie sprzątam (z wyjątkami) i nie wymagam. Ich pokoje - ich królestwa
>> :)
> Jaieś wskazówki czy swoje uwagi chyba im dajesz?
Tak, ale nie stawiam im pał, jeśli uznają, że moje rady nie sprawdzają się w
ich przypadkach, bo wolą własny system porządkowania.
JW
|