Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF

631. Data: 2008-09-11 19:24:50

Temat: Re: Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF
Od: Elżbieta Woźnica <w...@g...pllll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Sep 2008 23:00:31 +0200, Agnieszka napisał(a):

> A ponieważ
> jest to początek nowego cyklu jak by nie patrzeć, to ja bym poczekała z
> zakupami do początku września, aż się zapoznam z wymaganiami nauczycieli.

Ale ja nie muszę kupować spodenek, bo strój sportowy w domu jest, więc
dziecko do zajęć jest przygotowane, a z powodu koloru muszę kupić inny. (Ja
akurat nie, ale lepiej mi się pisało w pierwszej osobie)
--
Elżbieta

632. Data: 2008-09-11 19:31:26

Od: Elżbieta Woźnica <w...@g...pllll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Sep 2008 22:42:00 +0200, Nieradek napisał(a):

> Moja corka odmowila przystapienia do takowego, bo mogla

Witaj w klubie, Mój się cieszy, że nie trzeba obowiązkowo.
--
Elżbieta

633. Data: 2008-09-11 19:33:39

Od: Elżbieta Woźnica <w...@g...pllll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 Sep 2008 22:46:23 +0200, Paulinka napisał(a):

> To sie przynajmniej do czegoś przyda, u mnie
> wytworzone produkty w całości konsumowali nauczyciele.

Jak coś robimy z naszymi maluchami, to ręce mają prawie "wyparzone",
pilnujemy higieny przygotowania bardzo, a potem niestety się zdarza, że
niektóre z poczęstowanych pań odmawiają, bo jak dzieci robiły, to pewnie to
takie błeeeeeeee.
--
Elżbieta

634. Data: 2008-09-11 19:34:28

Od: Elżbieta Woźnica <w...@g...pllll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Sep 2008 22:56:34 +0200, Harun al Rashid napisał(a):

> Samobójcy?!

Oooooooooo, właśnie, o tym wcześniej pisałam.
--
Elżbieta

635. Data: 2008-09-11 19:36:44

Od: Elżbieta Woźnica <w...@g...pllll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Sep 2008 23:39:52 +0200, Jagna W. napisał(a):

> U nas była wymiana między dziewczynami, a chłopcami. My im gotowałyśmy zupy
> i pierogi, oni dla nas pieczołowicie wyklepywali ... popielniczki z blachy
> miedzianej albo robili domki dla ptaszków ;-) Swoją drogą cholernie
> praktyczne i niezbędne sprzęty w każdym gospodarstwie domowym ;-)

A ja miałam obniżone zachowanie, bo uszyty fartuszek pożyczyłam koleżance z
innej klasy do oceny, bo jej mama nie miała maszyny żeby dokończyć za nią w
domu. Pierwsze szycie i od razu fartuszek obszywany listwą po skosie
wrrrrrrrrrrrrrr. A koleżanka miała też obniżone sprawowanie i dwóję na
semestr.
--
Elżbieta

636. Data: 2008-09-11 19:40:13

Od: Elżbieta Woźnica <w...@g...pllll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Sep 2008 10:25:19 +0200, Stalker napisał(a):

> Zresztą: W przypadku maluszków, to i tak chyba zawsze 32 kartki.

Cooooooooooooo??
Chłopie, tylko 16 kartek.
A u mnie strój ma być wygodny, ale za to do pisania pióro obowiązkowo i
kaligrafia do końca III klasy.
--
Elżbieta

637. Data: 2008-09-11 19:42:35

Od: Elżbieta Woźnica <w...@g...pllll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Sep 2008 20:05:18 +0200, Anna G. napisał(a):

> Hmmm...ja sobie kiedyś obiecywałam, że nie będę uczniom poprawiała
> błędów ortograficznych

A ja do dziś wspominam nauczycieli "starej szkoły", którzy bez względu na
uczony przedmiot zaznaczali błędy ortograficzne uczniów.
--
Elżbieta

638. Data: 2008-09-11 19:47:44

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Stalker* napisał(a),a było to tak:

> Ty się do tet(r)ykowania przyznała, więc automatycznie jesteś w zbiorze :-)

Dwa dni mnie nie było, a " oni dalej" czepiają się koloru.
Nie ma czego to koloru trzeba.

Zapiszcie mnie do zbioru

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)i fasolka

639. Data: 2008-09-11 19:48:44

Od: Elżbieta Woźnica <w...@g...pllll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 Sep 2008 19:59:04 +0200, Stalker napisał(a):

> No właśnie. Niech dzieci przyniosą nauczycielowi zeszyty, a on sam im te
> marginesy porobi.

A żebyś wiedział. Tak też bywa. Uczeń ma problemy z pisaniem w liniaturze
(wąskie linie), bo nie potrafi rozróżnić gdzie są linie na małe litery np.
Wtedy ułatwieniem jest narysowanie mu na początku każdej linii dwóch
pionowych kresek, jednej wskazującej wysokość wielkich liter, drugiej dla
małych. Dla przykładu robię takiemu te kreski i proszę rodzica żeby dla
ułatwienia takie dziecku zrobił (mogę jeszcze zaproponować kupno zeszytu
gdzie te linie są w różnych kolorach, ale po co skoro zeszyt już ma). A
potem okazuje się, że rodzic tych kresek nie zrobił. Dziecko ma dalej
problem z odnalezieniem miejsca w liniaturze, to w końcu biorę zeszyt i
robię następne kreski.
--
Elżbieta

640. Data: 2008-09-11 19:54:27

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Elżbieta Woźnica* napisał(a),a było to tak:

> Dnia Mon, 8 Sep 2008 10:26:15 +0200, chomik napisał(a):

> Podstawa programowa jest identyczna w całym kraju, na niej opierają się
> programy i podręczniki. Więc każdy jest (powinien być) na tym samym
> poziomie. Jednak styl, metody pracy każdego nauczyciela już są inne. Biorę
> do ręki podręcznik i widzę, że pasuje do moich metod, sposobu pracy, komuś
> może odpowiadać inny, bo zwrócił uwagę na coś innego niż ja.
> Nie, nie mam układów z żadnym wydawnictwem, książki rodzice kupują w
> księgarni.

Dziękuję za wytłumaczenie :-)

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)i fasolka