Gdzie ustawić telewizor?

11. Data: 2011-08-21 09:03:11

Temat: Re: Gdzie ustawić telewizor?
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-08-20 19:34, niebożę Annn wylazło do ludzi i marudzi:
> Witam! B. proszę o radę gdzie usadowić TV 50" w saloniku link:
> http://img685.imageshack.us/img685/6990/salon1a.jpg
>
> Mam tylko taki szkic i kusi nas poożenie 1 w narożu, żeby wykorzystać
> największy wymiar przekątnej, bo salonik jest niewielki. Telewizor już
> mamy (prezent od teścia :) ale ciągle nie wiemy gdzie go postawić lub
> powiesić. Jak widać mamy 3 opcje: 1-na stoliku, 2 i 3 powieszony na
> ścianie. Poradźcie, proszę. :)

Zaczęłabym od ustawienia sofy/kanapy/tego czegoś, co zastawia wejście do
"saloniku"

Qra

12. Data: 2011-08-21 09:34:22

Od: "Annn" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czekam aż ktoś spyta czy papier toaletowy po użyciu można prać.

No cóż, Twoją wypowiedź pozostawiam bez komentarza :P

Może i bardzo subiektywne pytanie, ale zaskoczyła nas liczba okien i drzwi i
chwilowo rzeczywiście trudno się zdecydować. Na szerokości nie pasuje nam
ten TV, gdyż sprawia, że odległość <3 m. Póki co zwycięża opcja 1.
Pozdrawiam wszystkich, również tych zdegustowanych!!! ;)

13. Data: 2011-08-21 19:50:47

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@o...pl> napisał(a):

> Dnia 2011-08-20 19:34, niebożę Annn wylazło do ludzi i marudzi:

> Zaczęłabym od ustawienia sofy/kanapy/tego czegoś, co zastawia wejście do
> "saloniku"
>
> Qra

Witaj, najbardziej pasuje wariant 3 , bo: przy zakladam optymalnym
Waszym ustawieniu mebli( my tego optimum nie znamy)ekran tv na ścianie nie
jest oswietlany swiatłem dziennym(a może i słonecznym?) okno balkonowe ma
obok , przejście do kuchenki pozostawione . W zasadzie spora odległość od
kanapy kompensowana jest wymiarem 50" ekranu ,a jesli już w rozdzielczości
HD - to powinno byc nieźle z jakością obrazu.
Co do niektórych uwag, nie przejmuj się, niektórzy tak mają, na tym forum
jedni mają lepiej/wiecej - inni gorzej/ mniej.
Jeszcze jedno - ad rem- ekran powinien stać/wisieć na wysokości oczu lub
nieco niżej. To wazne dla oglądania zgodnie z fizjologia naszych gałek
ocznych!. I tyle!!!
Pozdrawia~M

14. Data: 2011-08-21 19:59:21

Od: "Kris" <k...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Annn" napisał w wiadomości grup

> czekam aż ktoś spyta czy papier toaletowy po użyciu można prać.

>. Na szerokości nie pasuje nam ten TV, gdyż sprawia, że odległość <3 m.
>Póki co zwycięża opcja 1.

A co za problem ze <3m.
Ja mam właśnie tv 50 cali i oglądam z odległości ok 2,5 metra i nie ma
problemu

15. Data: 2011-08-21 21:23:12

Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-21 11:34, Annn pisze:

> [...]
> drzwi i chwilowo rzeczywiście trudno się zdecydować. Na szerokości nie
> pasuje nam ten TV, gdyż sprawia, że odległość <3 m. Póki co zwycięża

Ale to dobra odległość, domyslam się że do tej pory nie mieliście dużego
tv. dla 40-42" sugerowałbym odległość 2 m przy większym takim jak wasz 3
m jest idealne. Nie ma się czego obawiać.

16. Data: 2011-08-22 10:15:07

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kris" <k...@W...PL> napisał(a):

>Użytkownik "Annn" napisał w wiadomości grup

>A co za problem ze <3m.
>Ja mam właśnie tv 50 cali i oglądam z odległości ok 2,5 metra i nie ma
>problemu

Ludzie kupuja duze odbiorniki i odstawiaja je najdalej jak moga,
bo przeciez sa takie ogromne; pytanie - to po co kupuja wiec takie
telewizory i wydaja kupy kasy na cos, co moza kupic mniejsze
i tansze.. efekt ten sam.

17. Data: 2011-08-22 11:15:39

Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Aug 2011 19:45:21 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):
> Leprze
Co?!

--
Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

18. Data: 2011-08-22 11:26:58

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pooh napisał(a):
> Co?!
Dysgrafia? Dysleksja? Komorowski? ... ;)
--
Krzysiek

19. Data: 2011-08-22 14:26:17

Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-21 21:50, Marex pisze:

>W zasadzie spora odległość od
> kanapy kompensowana jest wymiarem 50" ekranu ,a jesli już w rozdzielczości
> HD - to powinno byc nieźle z jakością obrazu.

A to akurat jest mało istotne bo przy tej odległości od ekranu nie ma
znaczenia czy to HD czy HdReady - z tej odległości, wygląda to
jednakowo. niestety nasze oko też ma ograniczona rozdzielczość ...

> Jeszcze jedno - ad rem- ekran powinien stać/wisieć na wysokości oczu lub
> nieco niżej. To wazne dla oglądania zgodnie z fizjologia naszych gałek
> ocznych!. I tyle!!!

spec :-) to jeszcze dopisz, czy to dolna krawędź ekranu czy też środek a
może górna bo przy tej wielkości ekranu to sa spore różnice ...

20. Data: 2011-08-22 15:04:16

Od: "Annn" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dysgrafia? Dysleksja? Komorowski? ... ;)

raczej... Lepper.... ;) śp.

co zamiast unicoru
zapytanie o lodowke Whirlpool ARC 1800
Jaki producent lodówek...