Gotowanie w kuchence mikrofalowej

1. Data: 2001-08-30 16:42:05

Temat: Gotowanie w kuchence mikrofalowej
Od: ":-\) smiechu \(-:" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam maly problem. W domu remont i nie mam na czym gotowac. Pozostala mi
czajnik elektryczny i kuchenka mikrofalowa. Gotowanie ziemniakow
grzalka juz mi sie znudzilo.
Znacie moze jakas strone z przepisami potraw sporzadzanych tylko w
mikrofalowce?
Uratujecie mi zycie!!!

:-) smiechu (-:
________________________
s...@h...pl
ICQ: 117587211 GG: 146153

1. Data: 2001-08-30 20:13:06

Temat: Re: Gotowanie w kuchence mikrofalowej
Od: "RtoipP" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak mój mąż podczas remontu gotował
w kuchence to sąsiad z góry przyszedł ostrzec nas
że się coś pali. Pozdrawiam EWA
Użytkownik :-) smiechu (-: <s...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9mlqcf$ir3$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

1. Data: 2001-08-30 20:30:33

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":-) smiechu (-:" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> grzalka juz mi sie znudzilo.
> Znacie moze jakas strone z przepisami potraw sporzadzanych tylko w
Hejka;-)))

Przepisow nie znam, bo mikrofale uzywam do podgrzewania potraw, ale jest
ksiazeczka Prószynksiego i S-ki "Gotowanie w kuchence mikrofalowej",
widzialam to niedawno w ksiegarniach, na polce tez mam, wiec jak nikt nic
nie wymysli moge Ci cos wklepac, ale przepisy nie sa wyprobowane.

Pozdrawiam,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-08-30 21:52:48

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> widzialam to niedawno w ksiegarniach, na polce tez mam, wiec jak nikt nic
> nie wymysli moge Ci cos wklepac, ale przepisy nie sa wyprobowane.

Sama sobie na post odpowiadam;-)))) Val wklepuje Ci ten przepis na makaron,
odpowiedzialnosci nie biore;-)))

Makaron z kurczakiem

30 dkg muszelek
3/4 szklanki ugotowanego miesa z kurczaka, pokrojonego w kostke
15 dkg pieczarek, grubo pokrojonych
pol szklanki smietany 30-proc.
pol szklanki startego zoltego sera
sol

Wode (5 szklanek) wlac do zaroodpornego glebokiego naczynia (2 l) i
mikrofalowac na najwyzszej mocy 8 minwsypac makaron, posolic i mikrofalowac
przy sredniej mocy 10 min., odcedzic, przelożyc do naczynia. Pozostale
skladniki dodac do goracego makaronu, starannie wymieszac, przykryc i
mikrofalowac przy sredniej mocy 3-4 minuty. Podawac natychmiast z surowka
lub salata.

No i tyle, ja bym dodala jakies przyprawy i ziolka, no ale to zobaczysz. Jak
bedziesz chciala jeszcze to pisz;-)

Pozdrawiam,
Kaliope
--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-08-30 22:11:23

Od: ":-\) smiechu \(-:" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i tyle, ja bym dodala jakies przyprawy i ziolka, no ale to
zobaczysz. Jak
> bedziesz chciala jeszcze to pisz;-)

Jestem facetem :-) Dzieki za przepis

:-) smiechu (-:
________________________
s...@h...pl
ICQ: 117587211 GG: 146153

1. Data: 2001-08-31 00:22:37

Od: "adiola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Prosze bardzo, sama gotowalam w micro przez miesiac, wiec troche jestem
podszkolona, ale przepisy sa z czaszki (rob troszke ze wpomaganiem
intuicji)

Jajecznica
--------------
4 jajka
lyzeczka czubata masla
2 lyzki smietany
szczypiorek
sol

Wszystkie skladniki (oprocz szczypiorku) wymieszac porzadnie w misce, do
micro na srednia moc na ok. 15 s , zamieszac (odlepiaj z brzegow!) i
czynnosci te powtarzac az do uzyskania pozadanej konsystencji. Dorzucic
szczypiorek. Mozesz tez pokombinowac z innymi dodatkami.

Kurczak duzy pociapany na czesci
czesci kurasia posypac czym tam lubisz, ulozyc tak, zeby wystajace kosci
byly skierowane do srodka i na 20 minut na pelna moc ( przykryj folia i zrob
dziury), pozniej 10 min. srednia moc i koko jest gotowy.

Ziemniaczki w mundurkach
-----------------------------------
6 srednich ziemniaczkow umyj porzadnie, poloz na talezu 6min. pelnej mocy i
juz gotowe.

Pasztet z watrobki drobiowej
-----------------------------------
0,25 kg watrobki
maslo- 1 lyzka
sol
pieprz

Pokroj watrobke, wrzuc do miski dodaj maslo i przyprawy . Pelna moc, 6
minut, co 2 minuty mieszanko.
Zmiksuj, przeloz do naczynia ( miseczka) i do lodowki. Pyszne do smarowania
pieczywa.

pozdrowionka
adiola
P.S. Jak cos sobie jeszcze przypomne to ci wklepie.

1. Data: 2001-08-31 04:23:47

Od: "slav" <s...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Do tego pasztetu to dodaj jeszcze zeszklona na masle szalotke albo cebulke
troche posiekanej natki pietruszki i kieliszek koniaku i dopiero jest pycha.
Ja robie to na patelni ale mozna i na mikrofali.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2001-08-31 05:15:11

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem facetem :-) Dzieki za przepis
>
> --
Hejka;-))))

Wiem, ze jestes facetem;-)) Valentine na czacie prosilam mnie o wklepanie
jakiegos przepisu i to do niej pisalam, a w Twom watku, bo ma ten sam
problem, jest posiadaczka tylo kuchenki mikrofalowej;-)))))))))))

Pozdrawiam serdecznie,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-08-31 06:54:56

Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz sobie na ta strone. Sa tu przepisy na potrawy z mikrofalowki:

http://www.kulinaria.pl/kategorie.php?nr=23

Pozdrawiam
Maria

1. Data: 2001-08-31 08:46:19

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adiola wrote:

> Ziemniaczki w mundurkach
> -----------------------------------
> 6 srednich ziemniaczkow umyj porzadnie, poloz na talezu 6min. pelnej mocy i
> juz gotowe.

Nie zapomnij o nakluciu ziemniaków widelcem..bo inaczej moze sie zdarzyc
potrzeba czyszczenia kuchenki.... :))
pzdr
agi

Tortille meksykanskie. HELP!!!