Gotowe surówki z supermarketu

11. Data: 2014-06-26 06:26:45

Temat: Re: Gotowe surówki z supermarketu
Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:d83umb9hu2la$.ujgf7zi0ixap.dlg@40tude.net...

> A i owszem - ptasie guano i kompost z własnego kompostownika stosuję.

> Twój leży w supermarkecie w dziale warzywnym - duży, zielony, czerwony w
> środku.

Nawet gdyby tak było, to taki zielony, czerwony w środku - ma więcej
rozumu, niż ty i stokrotka razem wzięte.

12. Data: 2014-06-26 11:23:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Jun 2014 06:26:45 +0200, Hans Kloß napisał(a):

> "Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Nawet gdyby tak było, to taki zielony, czerwony w środku - ma więcej
> rozumu, niż ty i stokrotka razem wzięte.

Typowy punkt widzenia arbuza. Spadaj.

13. Data: 2014-06-26 11:33:32

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-26 11:23, Ikselka pisze:

> Typowy punkt widzenia arbuza. Spadaj.

Jak wszystkich wreszcie przegonisz, to grupa będzie Twoim prywatnym
blogiem i wtedy będzie spokój i zadowolenie.

14. Data: 2014-06-26 11:56:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Jun 2014 11:33:32 +0200, Dawid napisał(a):

> Jak wszystkich wreszcie przegonisz, to grupa będzie Twoim prywatnym
> blogiem i wtedy będzie spokój i zadowolenie.

Masz coś do Stokrotki? To milcz albo skumaj się z hansemklosem. Mało tutaj
aż takich chamów jak hans klos, natomiast owszem niestety sporo ich cichych
popleczników - jak np Ty i Tobie podobni. Twoja postawa równa się chamstwu
jak by nie brać, tyle że takiemu zza winkla. Czyli stanowicie ten sam
target z hansikiem.
Na szczęście nie jesteście "wszystkimi" - są tutaj też normalni ludzie. A z
chamstwem walczę zawsze i wszędzie, zwłaszcza tym "zza winkla", bo to
najgorsza odmiana. Więc i Ty spadaj.

15. Data: 2014-06-26 12:40:48

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-26 11:56, Ikselka pisze:

> [...]
> Na szczęście nie jesteście "wszystkimi" - są tutaj też normalni ludzie. A z
> chamstwem walczę zawsze i wszędzie, zwłaszcza tym "zza winkla", bo to

jeżeli stokrotka jest normalna to zostańcie tu sobie razem, dwie idiotki
( bez winkla).
tej drugiej idiotki nawet czytać się nie da.
po twojemu spier...... j

16. Data: 2014-06-26 13:06:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Jun 2014 12:40:48 +0200, Dawid napisał(a):

> jeżeli stokrotka jest normalna to zostańcie tu sobie razem, dwie idiotki
> ( bez winkla).
> tej drugiej idiotki nawet czytać się nie da.
> po twojemu spier...... j

Ja? - chyba cię pogięło. Przecież ja tylko wyganiam :->
No, to sp...j.

17. Data: 2014-06-26 16:35:02

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Thu, 26 Jun 2014 11:33:32 +0200, Dawid napisał(a):

> Na szczęście nie jesteście "wszystkimi" - są tutaj też normalni ludzie.

Owszem, niestety, ciebie do nich zaliczyc nie można. Nawet gdyby bardzo sie
chciało.

>A z
> chamstwem walczę zawsze i wszędzie, zwłaszcza tym "zza winkla", bo to
> najgorsza odmiana.

Musiałą byś popełnić harakiri. O, przepraszam, to jest samobójstwo honorowe.
Ty honoru jak i rozumu nie posiadasz, więc zostaje ci stryczek.

18. Data: 2014-06-26 16:50:17

Od: tomjas <t...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Jun 2014 13:06:05 +0200, Ikselka wrote:

> Ja? - chyba cię pogięło. Przecież ja tylko wyganiam :->
> No, to sp...j.

Sprytne - w polskim wykropkowuje się tyle kropek ile liter - zapwsze
potem może być "spadaj" :) (to tak na marginesie - bez kontekstu).

19. Data: 2014-06-26 17:10:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26 Jun 2014 14:50:17 GMT, tomjas napisał(a):

> Sprytne - w polskim wykropkowuje się tyle kropek ile liter

Jakaś reguła na to gdzieś? - bo zaiste pierwsze słyszę :-)

> - zapwsze
> potem może być "spadaj" :) (to tak na marginesie - bez kontekstu).

Ja znam w polskim tylko wielokropek - służący m.in. do wykropkowywania. I
on ma zawsze 3 kropki i absolutnie nie ma to związku z liczbą
wykropkowanych znaków. Dlatego owszem, sprytne, bo takie ma być - cham i
tak zawsze zrozumie po swojemu, a ja nie muszę używać jego języka kiedy nie
chcę wchodzić w g...no, w którym on z natury swej siedzi :-)

Podobnie - dzięki wielokropkowi "g...no" oznacza (w zależności od adresata)
zarówno to, co cham zwykle ma na myśli, jak i guano, które jest nazwą
raczej bez pejoratywnego zabarwienia :-)))

20. Data: 2014-06-26 17:15:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Jun 2014 17:10:55 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> zarówno to, co cham zwykle ma na myśli, jak i guano, które jest nazwą
> raczej bez pejoratywnego zabarwienia :-)))

I jeszcze jedno: czasami nie stosuję wielokropka w słowie "sp...j" i piszę
je w pelnym brzmieniu - i to jest wtedy, kiedy chcę, żeby dany konkretny
cham nie miał tu co do sensu żadnych wątpliwości ze względu na mnie :-)))

Krem czekoladowy
gołąbki z kaszy jaglanej
Precz z mlekiem!
truskawki +