Gotowe surówki z supermarketu

41. Data: 2014-06-30 11:33:02

Temat: Re: Gotowe surówki z supermarketu
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>... wystraszyłaś .... naprawdę wartościowych ludzi.

Ty się uważasz za tego wartościowego niemiecki pszygłupie?
W tym wątku ani razu nie odezwałeś się merytorycznie.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

42. Data: 2014-06-30 11:42:55

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-30 11:33, Stokrotka pisze:

> Ty się uważasz za tego wartościowego niemiecki pszygłupie?
> W tym wątku ani razu nie odezwałeś się merytorycznie.

a po huj dyskutować z idiotkami merytorycznie

43. Data: 2014-06-30 12:37:25

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Ty się uważasz za tego wartościowego niemiecki pszygłupie?
> W tym wątku ani razu nie odezwałeś się merytorycznie.

Aleś błysneła inteligencją. No informatyczka pełną gębą. Niemiecka domena,
to musi być niemiec? A "fszyscy" polacy to kradną samochody?
Do tego dziwną masz logikę, bo mnie nie wystraszyła, psychiczna stokrociu...

44. Data: 2014-06-30 12:38:13

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dawid" <x...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Ty się uważasz za tego wartościowego niemiecki pszygłupie?
> W tym wątku ani razu nie odezwałeś się merytorycznie.

a po huj dyskutować z idiotkami merytorycznie

O właśnie, dziwadło nie potrafiące pisać po polsku pulta się o
merytorykę....

45. Data: 2014-06-30 15:00:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jun 2014 11:33:02 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Ty się uważasz za tego wartościowego niemiecki pszygłupie?
> W tym wątku ani razu nie odezwałeś się merytorycznie.

100/100 :-)

Krem czekoladowy
gołąbki z kaszy jaglanej
Precz z mlekiem!