Groch z kapustą

21. Data: 2007-12-11 11:44:58

Temat: Re: Groch z kapustą
Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kyllyan wrote:

> w mojej kuchni majeranek to podstawa ;) do kazdego tłustego dania,
> również do bigosu. Ale w kazdej kapustnej potrawie jest równiez kminek.
> to też w mojej kuchni podstawa ;)

Kminek do kapustnych, majeranek do strączkowych. Czyli do kapusty z
grochem jedno i drugie. Mnie to połączenie jakoś nie leży, mam wrażenie
jakby wredukowały się nawzajem, więc daję kminek i bazylię.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

22. Data: 2007-12-11 11:56:21

Od: Kyllyan <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger pisze:

> Kminek do kapustnych, majeranek do strączkowych. Czyli do kapusty z
> grochem jedno i drugie. Mnie to połączenie jakoś nie leży, mam wrażenie
> jakby wredukowały się nawzajem, więc daję kminek i bazylię.

bazylia to w mojej kuchni odkrycie. od dwóch lat zacząłem ją uprawiać i
dodawać gdzie popadnie ;) IMHO pasuje do wszystkiego ;)

--
Sławomir Jan Marusiński
Gdańsk. GG 5420750

23. Data: 2007-12-11 13:06:56

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kyllyan wrote:

> bazylia to w mojej kuchni odkrycie. od dwóch lat zacząłem ją uprawiać i
> dodawać gdzie popadnie ;) IMHO pasuje do wszystkiego ;)

Zgadza się - bazylia do wszystkiego poza herbatą :) Zachwyt budzi chyba
od dawna, bo nazwa MSZ od basileusa pochodzi.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

WEDZARKI
Urzadzenie do gotowania szynki (miesa)
TEŻ TAK MACIE ?