Grochówka bez grochu...

21. Data: 2015-10-01 16:50:04

Temat: Re: Grochówka bez grochu...
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2015 o 14:23 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Mąż był - nic nie wiem o zmniejszeniu 3-)

W wojsku jadłem grochówę ze trzy razy - to chyba nie jest jakieś danie
"stałe".
Podawane zwykle (u mnie wręcz wyłącznie) po (w trakcie) intensywnych
ćwiczeniach na poligonie.
Dlatego ja _znam_ tajemnicę tzw. "wojskowej" grochówki.
Jeśli ktoś jadł takową, przygotowaną przez wojskowych kucharzy, a nie był
zachwycony, to zdradzę ten sekret.
Wystarczy kilka dni intensywnych prac fizycznych w terenie, w deszczu, na
śniegu, w upale, w błocie...
W tym czasie jedzenie wyłącznie "żelaznych" porcji - puszki, suchary itp...
To wszystko podlane potem...

Po takim przygotowaniu każda grochówka będzie _najsmaczniejsza_ na świecie
:)

> No wiesz co, też mi randka, kiedy się człek ma urobić w kuchni 33333-]

Pozornie - ja uwielbiam uraczyć kobietę czymś własnoręcznie upichconycm.
Wbrew pozorom wspólne gotowanie (fajny pomysł randkowy) to wyższa szkoła
jazdy - kuchnia potrafi sprowokować konkurencję...
A kobiety potrafią być bardzo zazdrosne o umiejętności kuchenne facetów.

--
Trefniś

22. Data: 2015-10-01 16:53:18

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mąż był - nic nie wiem o zmniejszeniu 3-)

Przepraszam najmocniej - pomyliłem Was!
W końcu obie jesteście osobowościami internetu.

To Stokrotka uległa "grochówkowym" mitom :)

--
Trefniś

23. Data: 2015-10-01 17:37:20

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-01 14:32, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Bo ja wiem, chyba nie ma większej różnicy... Generalnie zupy zupy dzielą
> się na dwa rodzaje, te z dodatkiem śmietany i te bez. Takoż i je się
> przyprawia...:-\

No jak się zna dwie, to można i na jedno przyprawiać kopyto...

24. Data: 2015-10-01 17:37:56

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie wiem, moje się dzielą na te ze śmietaną i bez, te na mięsie i bez,
> te na kościach i bez, z zasmażką i bez, na rosole i na warzywach, kwaśne i
> wytrawne, z zakwasem i bez, z dodatkiem
> (ziemniakami/makaronem/ryżem/grzankami/kluskami_lany
mi) i bez, gęściochy i
> rzadkie, ostre i łagodne...

I krem.
Koniecznie krem.

25. Data: 2015-10-01 17:39:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-01 12:57, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote in message
>
> Dlatego??? A jak groch zmiejsza ten popęd? :-)

Jak Ci się wydobywa jedną dziurą, to drugą może nie zechcieć.
Zwykła hydraulika. ha. ha.

> Bo ma fitoestrogeny, jak wszystkie strączkowe? :-)

U dziewczyn hydraulika działa trochę bardziej pokrętnie.

26. Data: 2015-10-01 17:44:13

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-01 16:50, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> [...]
> ćwiczeniach na poligonie.
> Dlatego ja _znam_ tajemnicę tzw. "wojskowej" grochówki.

Grochówka, gulaszowa, kapuśniak i rosół - to są zupy, które inaczej
smakują z małego garnuszka niż z wielkiego gara.

> [...]
> To wszystko podlane potem...
>
> Po takim przygotowaniu każda grochówka będzie _najsmaczniejsza_ na

Jadłam wojskową nie będąc wcześniej poddaną wspomnianą masakrą. Smakuje.
Dlaczego? - patrz wyżej.

> [...]
> jazdy - kuchnia potrafi sprowokować konkurencję...
> A kobiety potrafią być bardzo zazdrosne o umiejętności kuchenne facetów.

Dlatego ci gotujący najbardziej narzekają na powodzenia brak.

27. Data: 2015-10-01 18:34:44

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2015 o 17:44 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2015-10-01 16:50, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> Grochówka, gulaszowa, kapuśniak i rosół - to są zupy, które inaczej
> smakują z małego garnuszka niż z wielkiego gara.

Ślepy trop - kobieta nie zrozumie...
"Wojskowe" grochówki są gotowane w równie wielkim garze dla Q, jak i dla
żołnierza po ćwiczeniach - wielkość "gara" to zazwyczaj _jedyny_ aspekt
"wojskowości" grochówy.

Można poszukać w sieci takich niuaunsików ...

Wielkość gara jedyny - ale nie spełniający wymagań.
Jak widać - działa na Q :)
Jadałem na poligonie, jadałem też "wojskową" wersję dedykowaną Q.
To zupełnie inne zupy :)

Prawdziwa "wojskowa" grochówka jest niedostępna nawet dla współczesnych
żołnierzy - Q nie powinna się stresować.

> Dlatego ci gotujący najbardziej narzekają na powodzenia brak.

Boście uległy stereotypowi - kobiety nie potrafią gotować.
To nieprawda - pod dobrym kucharzem nauczą się _nawet_ gotować!
Prześledźcie knajpy z gwiazdkami - kucharzami _bywają_ kobiety).

A ja już od dawna nie ujawniam się - niech są zachwycone swoim "leczo".
Też to zjem, nawet z zachwytem :)

--
Trefniś

28. Data: 2015-10-01 19:02:32

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-01 18:34, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

Ile mierzysz i ważysz?

29. Data: 2015-10-01 19:26:20

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2015 o 19:02 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Ile mierzysz i ważysz?

Wielkość?

Ech, dzieci...
A Q do juz problem głębszy...
Nie szalej..

--
Trefniś

30. Data: 2015-10-01 19:27:45

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

--
Trefniś

Wypiekacz do Chleba Zelmer - sprzedawca NEONET
Matiasy - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie
Diabelskie papryczki chili :-)
bezglutenowy chleb z ograniczeniami
nadciąga dynia...