Re: Grzyb na rękach + soczewki kontaktowe

From: Samotnik <s...@s...eu.org>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Grzyb na rękach + soczewki kontaktowe
Date: Thu, 17 Jul 2003 19:40:43 +0000 (UTC)
<bf3qht$ol1$1@atlantis.news.tpi.pl> <bf462v$ir$1@inews.gazeta.pl>
<s...@s...zagle.org.pl>
<bf4ds7$oja$8@news.onet.pl>
<s...@s...zagle.org.pl>
<bf4i0j$66c$1@topaz.icpnet.pl>
<s...@s...zagle.org.pl>
<bf4j7j$72h$1@topaz.icpnet.pl> <bf64ej$glq$1@inews.gazeta.pl>
<s...@s...zagle.org.pl>
<bf6nqb$h23$1@inews.gazeta.pl> <bf6rbl$ad2$1@topaz.icpnet.pl>

In article <bf6rbl$ad2$1@topaz.icpnet.pl>, Robert wrote:
> Jesli chodzi o trudnosc zarazenia grzybem oka, to nalezy wziac pod uwage, ze
> Samotniku juz masz zdiagnozowana infekcje grzybem innego organu (skory),

Okulista o tym wiedział.

> zatem nie mozna wykluczyc, ze jestes (okresowo ?) bardziej podatny na
> infekcje grzybicze w ogolnosci (BTW, czy nie brales dlugiej terapii
> sterydowej? albo antybiotykowej).

No właśnie nie. ;( Nigdy mnie grzyby nie brały, ja w ogóle zdrowy jestem
raczej ;)

> Noszenie soczewek nawet przy uzyciu rekawiczek jest o tyle niebezpieczne, ze
> przy noszeniu soczewek moga wystapic naruszenia ciaglosci nablonka rogowki,
> a wtedy otwieraja sie wrota do ew. zakazenia.

Zawsze mnie ciekawiło, na jakiej zasadzie soczewki uszkadzają rogówkę. Hmm?

> Rozwaz wiec okulary z gumka z tylu glowy na tej zaglowce - sprawdza sie.

Postaram się jak najwięcej chodzić w brelach, spoko. Zdaję sobie sprawę z
zagrożenia. Soczewki pozostaną na ciężką pogodę itd.
--
Samotnik
www.zagle.org.pl