Re: Grzybice <- moje rady

Data: 2004-03-30 21:05:32
Temat: Re: Grzybice <- moje rady
Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl>

> Użytkownik "L&N lab" <l...@p...onet.pl> napisał:
>
> Widzisz to nie jest tak idealnie jak to postrzegasz. Mój przyjaciel jest
> farmaceutą. [...]

Wszędzie tam, gdzie ma się do czynienia z ludźmi (klientami, uczniami,
pacjentami...), trzeba być trochę psychologiem i często do różnych osób,
należy podchodzić indywidualnie. Uważam, że nieporozumieniem jest sytuacja,
gdy na przykład nauczyciel, bez przerwy żali się na nieznośnych uczni a
sprzedawca na wybrednych kupujących. Oczywiście, każdy ma prawo trochę
ponarzekać, ale we wszystkim trzeba zachować umiar.

> Wyraziłem własne zdanie.

Bardzo się z tego powodu cieszę. W końcu każdy ma do tego, konstytucyjne
prawo ;-).

Pozdrawiam, andrzej