Re: Grzybice <- moje rady

Data: 2004-03-30 21:06:41
Temat: Re: Grzybice <- moje rady
Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl>

> Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Nawracające grzybice pochwy, polecam moją wcześniejszą wypowiedź. :

Bardzo trafne wskazówki. Gorąco polecam ten post wszystkim zainteresowanym.

Ja osobiście, nie zażywam witamin w tabletkach. Lubię warzywa i owoce ;-).
Tak na marginesie, kapusta zawiera sporo witaminy C. Kwaszona kapusta
zawiera praktycznie tyle samo witaminy C co świeża, jest tania i dostępna
jest przez cały rok. Kiedyś żaden statek nie wybrał się w długą podróż, bez
odpowiedniej ilości beczek kapusty kwaszonej na pokładzie. Zanim jednak
żeglarze odkryli zalety kapusty kwaszonej, masowo cierpieli na szkorbut. Gdy
byłem mały, kwaszenie kapusty w domach było bardzo powszechnym zwyczajem.
Chociaż świat się zmienia, do dziś rosyjscy alpiniści, gdy idą w góry,
zabierają ze sobą jej kilka beczek. Mądry naród ;-).

Jeśli zaś chodzi o rybi zapach, o którym wspomina autorka wątku, to sugeruje
on zakażenie bakteryjne. Oczywiście bardzo często do pierwotnego zakażenia
bakteryjnego przyłączają się grzyby i odwrotnie.

Pozdrawiam, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl