Re: Guzek w męskiej piersi

Data: 2006-03-26 11:48:35
Temat: Re: Guzek w męskiej piersi
Od: Suzuki Kokushu <k...@p...onet.pl>

Sun, 26 Mar 2006 00:14:58 +0100, na pl.sci.medycyna, PAweł napisal(a):
> Zarzuciłem Co kłamstwo, czyli zgodnie z Twoją terminologią
> mówienie"prawie" prawdy;-). Obal mój zarzut podaniem cytatu z J.R.
> Nowaka, w którym twierdzi on (jak pisałeś) że Chrystus był Celtem!;-)
> Albo, jesliś przyzwoity, odszczekaj!!
Już odszczekuję! Szczek, szczek, szczek! Bardzo mi przykro że uraziłem tak
wielkiego Myśliciela. Pewnie dlatego, że różnice miedzy rozmaitymi
odmianami socjalistów pobożnych i bezbożnych wydają mi się znikome.
Na zasadzie wzajemności jednak - sam przyznaj, że sąd o celtyckości Jezusa
jest w prawdziwiepolskim środowisku spotykany. Może nie?

> Czyli twierdzisz dając tę dziwaczną interpretację słów papieża, ze wszyscy
> ludzie zapewne telepatycznie sprawili, ze Chrystus popełnił (a jednak!:-)...
> A może jednak mam rację i jednak byli to, horrible dictu, żydzi?
Radzę dobrze, poczytaj. To już nie są żarty ani polityczne pie*y, ale ważne
sprawy.

> A to znowu klasyczna, typowa reakcja dla mądrali z Michnikowego stada,-
Do ciemnej ch*y co tu ma do rzeczy Michnik!!! Obsesja jakaś następna?
Zswsze wyciągacie Michnika. "Śłoń a machinacje Gazety Wyborczej". Niechby
chociaż Cioran... Przykro mi, nie czytuję Wyborczej. Aaa, już rozumiem,
'obiektywnie' jestem czytelnikiem Wyborczej, bo odpowiada to obiektywnemu
interesowi klasowemu. Przepraszam, biję się w piersi, i zaraz wygłoszę
samokrytykę.

> jesli ktos przyłapi ich na bzdurze, kłamstwie, błędzie (nawet tak małym, jak
> nieznajomość reguł ortografii) to najlepiej z hucpą naskoczyc na niego
> przyprawiając mu gębę antysemity;-).
JA przyprawiam??!! A przepraszam, to się teraz nie nazywa antysemityzm
tylko antyjudaizm. Pewnie jeszcze solidarny, żeby lepiej brzmiało. I wiem,
gnębią tych Palestyńczyków, nie musisz mówić. I biją Murzynów. A nie,
pomyliłem się, to imperialiści.

> Widzę, że w końcu zapoznałes się z regułami polskiej ortografii, i juz
> wiesz, że i duża i małą,-lepiej późno, niz wcale;-))
A do Ciebie zdaje się owe reguły ortograficznie wcale nie dotarły...

> Tu się zgadzam, forum do tej dyskusji istotnie dość niezwykłe, ale
> przypominam, że to Ty ją sprowokowałeś swoją sygnaturką, MSZ całkowicie nie
> na miejscu, przynajmniej na tej grupie!
Dyskutowanie i komentowanie sygnatur jak wiadomo jest powszechnie przyjętą
sprawą, zalecaną w netykiecie...

Swoją drogą rozumiem Twoje rozżalenie. Gdyby moi idole wyczyniali takie
numery, jakie teraz odchodzą, to też byłoby mi BARDZO głupio. Te pogróżki w
kierunku wszyskiego co się rusza... To opowiadanie jak to Lepper się
'zmienił wewnętrznie'... Wycofywanie się rakiem z kolejnych obietnic...
Staranne unikanie nawet śladu odpowiedzialności... Ale ciemny lud to kupi,
jak powiedziała pewna znana nam wszystkim osoba. Jak się nie jest ciemnym
ludem to faktycznie można wpaść w szał. Szczerze współczuję. Więc z
przyczyn humanitarnych, EOT, a nawet jak pisał uwielbiany nasz Expierd,
EOF. Chociaż nie obiecuję, że już nic nie odpowiem...

Żeby nie było, że rezygnuję z sygnaturek:
--
Krzysiek, EBP
Przeciwieństwem poprawnego twierdzenia jest twierdzenie niepoprawne