Re: Guzy w piersiach

Data: 2007-11-28 09:03:28
Temat: Re: Guzy w piersiach
Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl>

Użytkownik "Gusia"

> od pewnego czasu piersi
> zaczęły mnie potwornie bolec, mało że przy każdym dotyku, to również
> same od siebie, ból przechodzi aż pod pachę.

Vit C uśmierza ból. Na Zachodzie stomatolodzy każą łykać 500 mg przed
wizytą. Bierz tak jak pisze na opakowaniu.

>Jak dużo takich operacji mogę przejśc i jak często wykonuje się je?
> Czy to nie jest syzyfowa praca, bo te guzy będą odrastac?Czy jest w
> Rzeszowie jakiś dobry lekarz od tego? (Ja chodzę do doktora Mruka i
> byłam też u Mazurka). Dlaczego to odrasta?

Bo leczenie jest objawowe.Lekarze są do leczenia objawowego (wypadki i ostre
przypadki). Przyczynę najłatwiej ustalić samemu.
> Obecnie na Świecie rozpatruje się również zaburzenia w gospodarce
> mineralnej. Jest to zasługą również Polaka Prof. J. Aleksandrowicza z
> Krakowa który zauważył że ludzie są zdrowi tam gdzie woda jest twarda.
> Możesz powiedzieć nam jakiej soli (i ile) używasz do gotowania i jaką wodę
> mineralną pijesz.
> Czy bierzesz Vit C
> S*

Dziękuję bardzo za odpowiedź. Już mówię: wody używam całkiem zwykłej
"kranówy" do gotowania, do picia "na surowo" Nałęczowianki , ze względu
na niskosodowość, solę dużo,

Tu coś nie gra. Jeżeli solisz dużo (prawidłowo) to co Ci daje niskosodowa.
Pij Muszyniankę bo ma magnez.

> wit. C nie zażywam,
Odpowiedź masz wyżej.

> ale jest coś , co mnie uderzyło w tych wypowiedziach. Z powodu złego
> samopoczucia
robiłam niedawno trochę wiecej badań niż robi się standardowo i
badałam między innymi Mg, okazuje się, że mam niedobory, więc czasami
łykam jakiś w tabletce. Czyżby faktycznie to było to?

Brakuje Ci i magnezu i siarki. W naturalnej soli ( z wody oceanicznej) jest
14% siarczanu magnezu. Nie sądzę abyś używała nierafinowanej soli morskiej
po 130$ za kilo. Używasz zapewnie 99.9% NaCl.
Trzeba to suplementować solą gorzką ( na opakowaniu pisze 3 razy dziennie po
1 gramie).
Jeżeli niedobory są większe to trzeba aplikować dodatkowo przez skórę. Tu są
metody: http://www.thepeacefamily.force9.co.uk/epsom.html
Najtańszy jest sposób 5. Łyżeczka soli gorzkiej +4 łyżeczki wody i
nacieranie całego ciała (pewnie przed snem).
Mozna też się kąpać. Tu jest dyskusja na ten temat:
http://www.dzieci.org.pl/cgi/forum/ikonboard.cgi?act
=Print;f=12;t=5204

S*