Re: Hashimoto

Data: 2004-08-13 09:10:21
Temat: Re: Hashimoto
Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl>

Witaj u mnie te chorobe wykryto jakies 2 tyg. temu choc na tarczyce lecze
sie od 7 lat. Do tej pory byl to Graves Basedow a ostatnio przez
przeprowadzke zmienilam lekarza, ktory zrobil mi (po raz pierwszy!!) test na
anty-TPO. Wyszlo mi ich 790,6 IU/mL (norma do 12) i okazalo sie, ze to jest
jednak Hashimoto. TSH mam od dluzszego juz czasu w normie ale przez te
przeciwciala znow zaczelo sie branie hormonow. Na razie nie czuje sie
wyraznie zle ale troche zdazylam poczytac o tej chorobie i boje sie, ze moj
stan sie pogorszy. Juz teraz narzekam na ciagle zmeczenie i sennosc, na bole
stawow (glownie kolan). Poza tym intryguje mnie jedno zalecenie lekarza, o
ktore juz pytalam na grupie ale nie dostalam jeszcze odpowiedzi - unikac
jodu. Czy Ty tez dostalas takie zalecenie? I jak sobie z tym radzisz? Ja nie
wyobrazam sobie unikac wyjazdow nadmorze :((
Przepraszam, ze nie moge odpowiedziec na Twoje pytanie bo jestem z Warszawy,
ale chcialam Cie troche podpytac bo jeszcze jestem w tym zielona i troche
zmartwiona :(

Pozdrawiam,
Dominika R