Heteromatrix

631. Data: 2009-10-28 17:21:22

Temat: Re: Heteromatrix
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> a rozsądzać
> to sobie będzie już każdy samodzielnie :)

Taaa, zwłaszcza że "konkrety" poszłyby do niego na priv. :)

Ewa

632. Data: 2009-10-28 17:22:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 18:15:47 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Red art" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie dasz się przekonać, prawda? Poczytaj sobie wypowiedź jednej ze stron-
> Ixi: masz spylać

Tak, Redart ma spylać. Ode mnie w sprawie Fra tutaj już ani słowa. Nie
wiem, jak Fra, może ona akurat potrzebuje "wsparcia" ze strony życzliwej
Hanki, zamiast poczekać na jakiś ciąg dalszy z mojej strony - na pewno nie
w grupie...

--

Ikselka.

633. Data: 2009-10-28 17:25:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> a pamiętasz kwestię, którą podnosił saulo (niezbecki) w kwestii pewnych
> informacji od twojego męża w stosunku do niego?

To zdaje się było nieporozumienie - oboje z XL źle wtedy Saula
zrozumieliście, co okazało się później, już po całym szumie, o ile
pamiętam. On nie dostawał pogróżek od męża Fra. Takie zafałszowanie
wyszło chyba ze złego cytowania.

Ewa

634. Data: 2009-10-28 17:27:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 18:20:26 +0100, Fragile napisał(a):

> A skad mam to wiedziec, czy cala?

> Nie wiem, Ikselko, czy cala, ale juz mam dosc. Drugi rok
> to sie ciagnie, nie wiem, o co Ci chodzi, o co chodzilo,
> jakie moglas miec pobudki, jakie masz pobudki. Nie wiem.
> Za slaba i za glupia widocznie na to jestem.

OK, Fra, skończmy tutaj, a zacznijmy wyjaśniać sobie na priv, bo to
wszystko tutaj jest bardzo niesmaczne, kiedy osoby pozornie Ci życzliwe
(wiem to) mają z nas obu tylko cyrk. Ale wybacz, nie jestem jeszcze dziś
gotowa. Poczekaj na mój mail, bardzo proszę, bo muszę się skupić. Zgadzasz
się? Pomimo wszystkich niejasności jednak czuję, że to ja powinnam zacząć.
Być może rzeczywiście jestem winna, nie wiem, a wyjaśnić sobie trzeba, co
się da. Nie ma w moim życiu żadnej niewyjaśnionej sprawy prócz tej.
--

Ikselka.

635. Data: 2009-10-28 17:30:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 18:20:26 +0100, Fragile napisał(a):

> A skad mam to wiedziec, czy cala?

Aha, jeszcze to: może po prostu go zapytaj? Żadnych krwawych pogróżek tam
nie było, ani niczego, czego nie mógłby Ci TERAZ zacytować/pokazać.
--

Ikselka.

636. Data: 2009-10-28 17:31:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 18:30:18 +0100, XL napisał(a):

> Aha, jeszcze to: może po prostu go zapytaj? Żadnych krwawych pogróżek tam
> nie było,

z mojej strony

> ani niczego, czego nie mógłby Ci TERAZ zacytować/pokazać.

j.w.

--

Ikselka.

637. Data: 2009-10-28 17:33:04

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

c.googlegroups.com...

> Maile, informacje dziwnej treści...a proponowałaś jej rozmowę- taką
> niepubliczną, na priv?

Nie...
Bo niby o czym? Ona wie lepiej, czy jestem powaznie
chora, czy nie, czy jestem szczera, czy nie.
Zreszta, ja juz sie boje rozmawiac z XL, poniewaz
rozmowa zawsze konczy sie atakami. Zawsze. Ja jestem za
slaba. I fizycznie, i psychicznie. Ale o tym tez nie wolno mi
pisac, bo bede miala "fory"...

PS. Pomysl rozmowy nie jest zlym pomyslem, tylko
trzeba miec pewnosc, ze druga strona jest szczera. Skad moge
miec te pewnosc, ze XL bedzie szczera?

Pozdrawiam,
Fragile

638. Data: 2009-10-28 17:34:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> zrozumieliście, co okazało się później, już po całym szumie, o ile
> pamiętam. On nie dostawał pogróżek od męża Fra. Takie zafałszowanie

...i z Saulowej oszczędności w słowach.

Ewa

639. Data: 2009-10-28 17:38:06

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się? Pomimo wszystkich niejasności jednak czuję, że to ja powinnam zacząć.

Napisz, jak bedziesz gotowa. Tylko prosze, szczerze, bo ja wiecej
niejasnosci nie zniose...

> Być może rzeczywiście jestem winna, nie wiem, a wyjaśnić sobie trzeba, co
> się da. Nie ma w moim życiu żadnej niewyjaśnionej sprawy prócz tej.

W moim rowniez...

--
Fragile

640. Data: 2009-10-28 17:38:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 18:33:04 +0100, Fragile napisał(a):

> Pomysl rozmowy nie jest zlym pomyslem, tylko
> trzeba miec pewnosc, ze druga strona jest szczera. Skad moge
> miec te pewnosc, ze XL bedzie szczera?

Nikt nie ma takiej pewności w stosunku do nikogo, więc gdyby liczyć tylko
na nią, nikt z nikim nigdy nie doszedłby do żadnego porozumienia. Uruchom
intuicję i empatię. I koniecznie poproś męża o całą korespondencję z mojej
strony - ja jej już nie mam, ale zgadzam się, aby Ci ją
przedstawił/opowiedział...
--

Ikselka.

Obrona Romana