Re: Hold pamieci

Data: 2011-07-21 08:33:12
Temat: Re: Hold pamieci
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

Am 21.07.2011 07:56, schrieb Lebowski:

> Jezyk uzywany w usenecie jest jezykiem nieformalnym, w ktorym wystepuja
> czasem jakies nalecialosci, zwroty potoczne czy zwykle literowki.

Zrobiłeś błąd gramatyczny, a nie użyłeś zwrotu potocznego. Literówka to
też nie była.

> Dlatego uporczywe pilnowanie poprawnosci slownikowej jest chyba raczej
> pewnego rodzaju fobia, a wytykanie innym odstepstw od slownika troche
> upierdliwym czepialstwem.

Nie jest. Może to czepialstwo z mojej strony, ale uważam, że język też
jest częścią kultury. Staram się jak mogę pisać poprawnie, w
jakimkolwiek języku bym nie pisał. Może dlatego, że od 30. lat nie
mieszkam w Polsce.

> Jak czegos nie rozumiesz to moze popros o wyjasnienie, zamiast czepiac
> sie slowek ;)

Akurat to chyba wszyscy zrozumieli.

Waldek