Homeopatia

21. Data: 2002-06-24 16:56:28

Temat: Re: Homeopatia
Od: "Orion1410" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"eclipse" <e...@c...pl> wrote in message
news:slrn.pl.ahck5r.rf4.eclipse@psychedelic-trip.dar
k.side.of.the.moon...
> A co do działania leków homeopatycznych - poszukaj w sieci czegoś o
> oddziaływaniach matrycowych (tak to się chyba nazywało).
>
> --

Oddzialywania matrycowe, a co to takiego?
Wiem o oddzialywaniach grawitacyjnych, elektromagnetycznych, silnych i
slabych, ale naprawde nie wiem, z czym powiazac te matrycowe.

pzdr

_#_

22. Data: 2002-06-24 19:58:48

Od: "Krzysztof Pujdak" <g...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> Aha, czyli ta "informacja" jest lekarstwem?

Spokojnie, to napisal przeciez "bajermistrz" aka "bajermaster".
:-)
pozdrawiam
Krzysztof

23. Data: 2002-06-25 06:22:09

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A le ja pytalem jak dziala, a nie na kogo.

Dziala _inaczej_.
--------------
Krzysiek, EBP

24. Data: 2002-06-25 14:15:30

Od: "Orion1410" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"suzuki nakai" <k...@p...onet.pl> wrote in message
.

> Dziala _inaczej_.

Czyli?

pzdr

_#_

25. Data: 2002-06-26 10:23:38

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

eclipse wrote:

> Tako rzecze Lech Trzeciak (l...@i...gov.pl):

> Widziałem niejedno. Za ścianą mojego pokoju jest gabient pediatryczny.

Gratuluję dobrego wzroku przenikającego ściany ;-)

> Na noworodki i niemowlęta też? Ciekawe.

Dlaczego nie? Co do autosugestii u noworodków, to jest to niemożliwe do
zbadania z uwagi na prawie całkowity brak mozliwości komunikacji.
Natomiast co do sugestii, to jak najbardziej, ponieważ główna część tej
sugestii jest transmitowana kanałem NIEWERBALNYM.

Dodaj jeszcze do tego problem oceny efektu, której to oceny dokonuje na
ogół człowiek. Tu sugestia i autosugestia oddziałują na oceniającego
efekt. (kłania się podwójnie ślepa próba, której homeopatia na ogół nie
znosi).

Leszek

26. Data: 2002-06-27 08:30:14

Od: eclipse <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Lech Trzeciak (l...@i...gov.pl):

> Gratuluję dobrego wzroku przenikającego ściany ;-)

Cii, bo się ekipa ze Strefy 11 dowie ;)

> [...]
> ogół człowiek. Tu sugestia i autosugestia oddziałują na oceniającego
> efekt. (kłania się podwójnie ślepa próba, której homeopatia na ogół nie

Hmmm. Nie są znane mi żadne oficjalne badania (może jakiś link?) prowadzone
w tym kierunku. Wiem natomiast, że leki homeo są stosowane (oprócz
klasycznych leków) przez moją mamę (pediatra, dobre 30 lat stażu) z dużym
powodzeniem - nie są skuteczne u *każdego*, nie są skuteczne w *każdej*
chorobie, ale u niektórych są *bardziej* skuteczne od klasycznych leków
(np. w leczeniu zapalenia gardła lub ucha).

Pozdrawiam.

--
[ eclipse(at)central.pl ] [ +48-608-610-581 ]
[ http://eclipse.danecki.net ] [ PLD 1.0 ]

10 KG przez miesiac - czy mozliwe?
czy zęby mam leczyć nie medycznie ?
Choroby genetyczne