Re: Homeopatia to tylko efekt placebo...

Data: 2001-11-21 13:18:03
Temat: Re: Homeopatia to tylko efekt placebo...
Od: "Massai" <t...@b...ids.pl>

Uzytkownik "Jack Szaniawski" <i...@n...com> napisal w wiadomosci
news:db6nvt4h807bu50vcbuhdufp55g0t1i4tg@4ax.com...

> wlasnie zaczalem mu pisac identyczna odpowiedz, ale doczytalem watek
> do konca i widze, ze mnie ubiegles :-)

Hehe, nie ma to jak malpia zrecznosc w palcach! ;-)))
A tak BTW, ustaw sobie kodowanie na iso... bo jak cytujesz to sie
krzaki pojawiaja ;-)

Wracajac do "adremu":
Homeopatia to jest bardzo interesujaca sprawa. Dla mnie jest to
usankcjonowane oszustwo, na którym w dodatku robi sie straszne
pieniadze. Firma Dolisos zarabia krocie zerujac na koniunkturze na
"naturalne", "alternatywne" lecznie. I jakos nikt sie nie burzy, tak
jak o tych nieszczesnych bioenergoterapeutów, biorezonatorów itp.!
Pozdro
Massai