Re: I masełko też szwarcowane...

21. Data: 2011-01-12 20:16:04

Temat: Re: I masełko też szwarcowane...
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-12 21:00, Ikselka pisze:

> Jeśli mówisz o masle ekstra firmy Piros

Pilos. Tak, o tym. Uważam, że się popsuło. Niewykluczone jednak, że mają
różnych producentów w zależności od regionu, tak jak z pieczywem. Muszę
się przyjrzeć następnym razem.

Ewa

22. Data: 2011-01-12 20:41:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 21:13:36 +0100, Aicha napisał(a):

> http://bi.gazeta.pl/im/6/4719/m4719836.jpg

http://img149.imageshack.us/img149/8130/image005ca1.
jpg

No tak, tutaj się wierzy jedynie w angielskojęzyczną prawdę:
http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_b
ody_training_performance_diet_nutrition_bodybuilding
/the_evils_of_fructose

23. Data: 2011-01-12 21:09:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 21:41:41 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_b
ody_training_performance_diet_nutrition_bodybuilding

Oczywiście, to miało być do wątku o fruktosie. Miewam kilka wątków
otwartych do odpowiedzi.

24. Data: 2011-01-12 21:11:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 22:09:17 +0100, Ikselka napisał(a):

> Oczywiście, to miało być do wątku o frukto

> ie. Miewam kilka wątków
> otwartych do odpowiedzi.

j.p.

25. Data: 2011-01-13 07:32:00

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-12 21:41, Ikselka pisze:

> http://img149.imageshack.us/img149/8130/image005ca1.
jpg

Super :) Idzie na hdd.
A masło kupuję w sklepach samoobsługowych kierując się opisem na
opakowaniu _i_ dotykiem. ALE nie patrzę na producenta, tylko na skład.
Kluczem jest też m.in. dodatek karotenu. Nie zdarzyło mi się zawieść już
od dłuższego czasu.

--
Pozdrawiam - Aicha

26. Data: 2011-01-13 17:13:16

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Jedliście kiedykolwiek cokolwiek z tej firmy?
Ja nie próbowałem akurat masła, ale wszystko inne to był syf okrutny.
Najtańsze na półce - i nie do zaakceptowania jako produkty spożywcze.

27. Data: 2011-01-13 21:26:51

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesuaw P. pisze:

> Jedliście kiedykolwiek cokolwiek z tej firmy?
> Ja nie próbowałem akurat masła, ale wszystko inne to był syf okrutny.
> Najtańsze na półce - i nie do zaakceptowania jako produkty spożywcze.

Ano jedlismy. Do czasu.
Warlubia u nas pod dostatkiem, bo geograficznie blisko.
Co co najtańsze - chyba zaszla pomylka - w Trojmiejskich sklapach masla
i osełki z Warlubia jedne z droższych są.
Mi podpadli masłem. Mimo terminu wazności (jeszcze jakis miesiac ważne
było) bylo zepsute - smierdziało starymi szmatami (nawet nie było
zjelczale czy skiśnięte).

Tak czy siak - Warlubia nie kupujemy.
E.

Re: Wracając do polepszaczy.