I słusznie.

21. Data: 2009-03-31 10:19:16

Temat: Re: I słusznie.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Hanka <c...@g...com> tak oto plecie:

> A czym jest wedlug Ciebie wielokrotne pisanie SPIERDALAJ, GLUPIA CIPA,
> i temu podobne?

A tam takie pieszczotliwe określonka...

Qra

22. Data: 2009-03-31 10:20:34

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"jadrys" <i...@w...pl> wrote in message

> A dlaczego niby nie wolno wyrażać swojej opinii o prezydencie?

Mozna wyrazac opinie, skad ten pomysł?
Ale nie mozna obrazać.
Zreszta nie mozna obrazac nikogo.
Jesli napisałbys w lokalnej prasie o kims "sk...."
to rowniez zostaniesz skazany za obraze (z powodztwa cywilnego)

Pozdr,
Duch

23. Data: 2009-03-31 10:20:43

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Ten to raczej krówką.

Stać! Ręce do góy! Jesteście aresztowani!

--
Pozdrawiam - Aicha

24. Data: 2009-03-31 10:22:21

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Mar, 12:19, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie Hanka <c...@g...com> tak oto plecie:
> A tam takie pieszczotliwe określonka...

Arystokratyczne, powiadasz?

25. Data: 2009-03-31 10:25:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 11:44:51 +0200, MarlonB napisał(a):

> Użytkownik "jadrys" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ewodzki-zawieszony,1277974

> ale nie o prezydencie...
>
> M.

Jak widzę, są jednak osoby rozumiejące te sprawy. I one właśnie decydują o
obliczu moralnym społeczeństwa, nie zaś pospolite chamstwo, dla którego
prezydent jest tylko słupkiem do opluwania. Ale i dlatego opluwaniem przez
chamstwo nie należy się przejmować. Wystarczy od czasu do czasu przykładnie
ukarać. I mam nadzieję, że w tym konkretnym przypadku cham (Wojewódzki)
będzie ukarany - ponieważ ma większy wpływ na resztę chamstwa, niż inne,
pośledniejszego gatunku, chamy.

26. Data: 2009-03-31 10:28:21

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" napisał:

> Arystokratyczne, powiadasz?

No przecież chamki to tylko na jedną noc się bierze.

--
Pozdrawiam - Aicha

27. Data: 2009-03-31 10:32:55

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" napisał:

> Czekam az ktos zje odchody w jakims reality show
> Moze Wojewodzki bedzie pierwszy? :)

Nie jesteś w temacie. Jackass.

--
Pozdrawiam - Aicha

28. Data: 2009-03-31 10:33:04

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> To Ty raczej nie rozumiesz zasad demokracji.. Prezydent nie jest świętą
> krową.. Jak również premier i inne osoby publiczne.. Chyba że może w
> Polsce nie obowiązują zasady cywilizowanego demokratycznego świata.. :-\

Boze, czego w tej szkole teraz uczą. Zaraz, nie szkoła uczy tylko "wlatcy
móch" :)))
Cos Ci sie pomyliło, ziom :)
Dla przypomnienia:

Chamstwo nie jest zasada cywilizowanego swiata.
Pozwolenie na opluwanie jest zasadą swiata niecywilizowanego a nie
cywilizowanego.

W Polsce obowiazują zasady cywilizowanego
swiata gdzie jeden nie moze obrazac drugiego - moze zostac skazany przez
sąd.

Duch

29. Data: 2009-03-31 10:37:27

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> "jadrys" <i...@w...pl> wrote in message

> Powaznie?
> Lepper chyba ostrzej mowił.
> Duch
Ale sens słów był taki sam.. Nazwał go leniem, nierobem..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

30. Data: 2009-03-31 10:39:33

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Stać! Ręce do góy! Jesteście aresztowani!

.. za obrazę jaśnie nam panującego..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

algorytm rozwodu
WALIZA...
SOWA
Czy ja się w końcu dowiem nazwy tego zamku?
Mniej oszolomstwa? Jest nadzieja....