Re: Ile gotować jaja na twardo?!

Data: 2006-07-21 10:16:48
Temat: Re: Ile gotować jaja na twardo?!
Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl>

Dnia Wed, 19 Jul 2006 13:08:10 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> 3-4 min to tak wiele nie jest dla tego wrzatku zeby nagle stal sie
> zimny ;)))

Może nie, ale hartowanie chyba już nie będzie takie skuteczne...
Wczoraj obierałam jajko zostawione we wrzątku bo wstawiłam a potem nie
mogłam stać i go pilnować więc wyłączyłam po 2 czy 3 minutach gotowania i
jajo tak zostało - paskudnie się obierało. Chociaż fakt że woda była już
letnia jak je wyjmowałam.

--
Sabina