Imigranci

141. Data: 2018-10-30 16:24:04

Temat: Re: Imigranci
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-30 o 10:56, j...@o...pl pisze:
> piekne:) ze tez sam na to nie wpadlem, to az dziwne.
> przeciez nawet gdy sam za zadne skarby nie moglem uwierzyc,
> wierzylem, ze jest.
>
> pieknie, napradwe pieknie jest uczyc sie czegos od ludzi
> i sprawia mi to niesamowita przyjemnosc.
> zapewne dlatego, ze od dawna w nadziei oczekiwana.
>
> jacek

Piękne, ale tylko pod warunkiem że ktoś rozróżnia tzw edukację od
mądrości zaczerpywanych prywatnie bezpośrednio od innych ludzi. Zawodowe
"kształcenie" ludzi to wymysł chyba samego diabła.

142. Data: 2018-10-30 16:26:06

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-30 o 09:33, Kviat pisze:

> W policji też są sympatycy "narodowców".
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Nie, nie byłoby sprawy gdyby to był odosobniony przypadek. I gdyby ten
przechodzień został przez policję przeproszony, wypłacone
zadośćuczynienie a tymczasem on jeszcze stanął przed sądem i został
ukarany. Nawet ślepy zobaczyłby w tym działaniu spisek mający podważać
powagę RN jako takiego. Podobno był ktoś taki kiedyś  w historii, ktoś
kto zarzucił komuchom podpalenie Reichstagu, trochę później wykolejanie
pociągów w Francji.

143. Data: 2018-10-30 16:29:14

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-30 o 10:36, XL pisze:

> Tak.
> Czy wiesz, że niedawno na jednym z naszych zebrań zjawił się ,,nowy chętny"
> w wieku lat ok. 40, który nawoływał nas do akcji ,,wyprowadzenia Polaków na
> ulice, bo metody demokratyczne nie działają"?
> Myślisz, że kto to był?

Nie, nie wiem, wiem tylko że gdy na ulicy demonstrował RN to zaraz
pojawiały się jakieś zamaskowane postacie i wszczynały burdy. Jakoś
trudno mi przypuszczać że to sami narodowcy tak się wykazywali.

> Aktor zagra wszystko - za pieniądze. Wystarczy, aby był DOBRYM aktorem i
> wystarczająco nienawidził tych, którzy mają narodowe przekonania -
> bezpieczników jest dosyć, zapłacą. Nienawiść u nich to podstawowa
> sprawność, jaką zdobywają.

Nie, tu narodowcy naprawdę nie wyszli w kontrmanifestacji z deklaracją
miłości i aby obrzucać "tęczowych" kwiatami.

> Widzisz więc, jak masz zindoktrynowany umysł?

Absolutnie nie mam uprzedzeń do nikogo, no wyjątkiem są kapitaliści, ale
to nie ze względu na ich poglądy tylko na to co robią.
Jak ktoś wychodzi z flagą RN i sieje zgorszenie to chyba trudno posądzać
o to innych, tym bardziej że poznańscy liderzy RN w TV wcale się tego
nie wypierali.

> Pewnie policjant należał do RN, prawda?

Nie, tylko pokazał że wcale się nie różni od milicjanta z czasów PRLu.
Czyli dyspozycyjnego osiłka który prawo i składaną przysięgę ma gdzieś.

> KAŻDY powinien tak odbierać deklaracje postkolonialnych zachodnich republik
> - niegdysiejsze i dzisiejsze (unijne). Oszukańcze wzniosłe hasła - i
> gnębienie oraz wyzysk ,,braci" w koloniach to przecież historyczna
> przesłanka na przyszłość, tę dzisiejszą, unijną.
> Co tu ma do rzeczy strona - prawa czy lewa.

Prawdziwa lewica nie uznaje granic czy własności ziemi, bo siłą rzeczy
człowiek nie może być takim właścicielem ziemi.

> Nigdy żadnemu pedałowi nie dam w zęby - co Ty pleciesz?
> Natomiast na pewno nie dam mu też dziecka do adopcji ani ślubu!

Ale dlaczego? Poza niechęcią są jakieś ważne przeciwwskazania?

> No dobrze, a czy np. przymus włączania świateł samochodowych po zmroku to
> też ,,bandytyzm"?
> A zakaz jeżdżenia samochodem po chodnikach? Ograniczenie szybkości w
> terenie zabudowanym? Pierwszeństwo pieszych nawet poza pasami? Zachowanie
> bezpiecznej odległości między pojazdami? Ruch prawostronny? Zakaz gadania
> przez komórkę podczas jazdy? Itd.?

Nie, bo to już jest elementem bezpieczeństwa na drodze. A nakaz
zapinania pasów to sprawa osobista.

> A to wspołczuję rodziny. U mnie sobie nie wydzierają. To SIEBIE poprawiaj,
> a nie ustrój. To Ty nie nadajesz się do rodziny, a nie rodzina do Ciebie.

Raczej nigdy nie zrozumiesz istoty problemu.

> http://indianistyka.x10host.com/_LAKOTA_SIOUX_1.htm#
_i_wojny_miedzyplemienne
> http://indianistyka.x10host.com/_LAKOTA_SIOUX_1.htm#
_i_wojny_Paunisow_z_Czejenami_Osedzami_Kiowami
> http://indianistyka.x10host.com/_LAKOTA_SIOUX_1.htm#
_i_wojny_Wron_z_Czarnymi_Stopami_Assiniboinami_Szosz
onami
> http://indianistyka.x10host.com/_LAKOTA_SIOUX_1.htm#
_i_wojny_i_bitwy_z_Szoszonami

> Nie nie, to były inne marki karsbinôw i armat :->

Nic podobnego, Indianom raczej nigdy by do głowy nie przyszło aby swoich
wrogów niszczyć za pomocą zakażonych koców.

> Gdzie Indianie się tłuką, tam biały korzysta, a Wrony pomagają :->

No tak, to były "wojny" ze dwie strzały w tyłku, kilka zdobytych koni,
ku chwale szczepu.. i nie chodzi o kolor skóry a wyznawane wartości - w
tym wypadku - przez białych.

> Masz pojęcie kapitalizmu wyniesione z uczelni socjalistycznych. Uczyli nas
> tam też, że w socjalizmie niemożliwy jest kryzys gospodarczy, że panuje
> zasada rownego podziału zysków oraz wspólnota środków.
> Ja swoją wiedzę zaktualizowałam, ale Ty... Żenujące.
No i nie jest możliwy, warunek - świat bez zarazy kapitalistycznej, tak
żeby nie było jej sabotażu. No i przede wszystkim - nie farbowane
kapitalistyczne lisy przy władzy.

> Nie - bo pasy trzeba zapinać.

No to wystarczy do stwierdzenia że i wy nie dajecie żadnej wolności.
Wyobraź sobie że nie nie jestem Twoją własnością abyś mnie karała za
zapięcie pasów.

> https://kresy.pl/wydarzenia/winnicki-obecnosc-wojsk-
usa-w-polsce-to-nie-dowod-partnerstwa-ale-wasalizmu/

Bravo! Szkoda że odniósł się tylko do USA, w sumie nie wiem czy po
dojściu do władzy nie wpuści do Kraju wojsk rosyjskich., ew chińskich..

144. Data: 2018-10-30 18:10:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-30 o 16:26, Trybun pisze:

> Nie,

Co "nie"?
Nie ma tam psycholi "narodowców"?

> nie byłoby sprawy gdyby to był odosobniony przypadek.

W tym problem, że to nie jest odosobniony przypadek.

> I gdyby ten
> przechodzień został przez policję przeproszony, wypłacone
> zadośćuczynienie a tymczasem on jeszcze stanął przed sądem i został
> ukarany.

Ale tak się nie stało. I co teraz?
Policjanci na komisariacie zabili człowieka i też jakoś nie doszukali
się związku użycia paralizatora i tortur ze śmiercią.

> Nawet ślepy zobaczyłby w tym działaniu spisek

Spisek "narodowców" w policji?
O czym ty bredzisz? To brzmi tak samo absurdalnie i idiotycznie jak
spisek lewaków żeby desantem pedofilów rozsadzić od środka kościół.

> mający podważać
> powagę RN jako takiego.

Powagę czego?

> Podobno był ktoś taki kiedyś

Podobno był ktoś taki kiedyś, który twierdził, że Atlantyda istnieje,
tylko schowała się w innym wymiarze.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

145. Data: 2018-10-30 18:20:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-30 o 16:29, Trybun pisze:

> Nie, nie wiem, wiem tylko że gdy na ulicy demonstrował RN to zaraz
> pojawiały się jakieś zamaskowane postacie i wszczynały burdy. Jakoś
> trudno mi przypuszczać że to sami narodowcy tak się wykazywali.

Przed IIwś ludziom też trudno było uwierzyć, że ci fajni chłopcy w
brunatnych koszulach z opaskami na rękach, tacy ładni, byli zwykłymi
zwyrodnialcami, którzy bez wahania mordowali swoich sąsiadów. Od
sąsiadów i swoich rodaków zaczęli.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Noc_kryszta%C5%82owa

W podręczniku historii znajdziesz informację jak to się potoczyło dalej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

146. Data: 2018-10-30 18:26:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> Czyli dyspozycyjnego osiłka który prawo i składaną przysięgę ma gdzieś.

> Prawdziwa lewica nie uznaje granic czy własności ziemi,

Czemu akurat ,,ziemi"?
A inne dobra? - np. zasoby ludzkie do pracy? środki produkcji? Itd?
No daj już spokoj bajkom - ,,prawdziwa lewica" została już dawno opisana w
,,Folwarku zwierzęcym" Orwella.
INNEJ LEWICY NIE MA.

> bo siłą rzeczy
> człowiek nie może być takim właścicielem ziemi.

Ale system PARTYJNY uznajesz?

> Ale dlaczego? Poza niechęcią są jakieś ważne przeciwwskazania?

TAK. Biologiczna i społeczna rola rodziny.

> Nie, bo to już jest elementem bezpieczeństwa na drodze. A nakaz
> zapinania pasów to sprawa osobista.

Bynajmniej. No wyobraźni trochę! Pasy to też sprawa bezpieczeństwa na
drodze - kiedy kierowca samochodu podczas gwałtownego hamowania lub innego
wymuszonego na nim nagłą sytuacją gwałtownego manewru wypada z fotela i
ewentualnie uderza głową o szybę czy w inny niekontrolowany sposób ulega
sile bezwładności w pojeździe, nie jest w stanie (za)panować nad pojazdem -
a to rodzi bezpośrednie niebezpieczeństwo dla niego samego, jego pasażerów,
a także innych uczestników ruchu drogowego.

> Raczej nigdy nie zrozumiesz istoty problemu.

Bardzo dobrze rozumiem - problemy typowo międzyludzkie przypisujesz
ustrojowi.

> [...]
>
> Nic podobnego, Indianom raczej nigdy by do głowy nie przyszło aby swoich
> wrogów niszczyć za pomocą zakażonych koców.

A po co? Mieli proste metody - wybicie mężczyzn i porwanie kobiet. I po
ptokach.

> [...]
> kapitalistyczne lisy przy władzy.

> No to wystarczy do stwierdzenia że i wy nie dajecie żadnej wolności.

Nigdzie tego nie obiecujemy.

> Wyobraź sobie że nie nie jestem Twoją własnością abyś mnie karała za
> zapięcie pasów.

Vide wyżej - po co są pasy.

usa-w-polsce-to-nie-dowod-partnerstwa-ale-wasalizmu/

> Bravo! Szkoda że odniósł się tylko do USA, w sumie nie wiem czy po
> dojściu do władzy nie wpuści do Kraju wojsk rosyjskich., ew chińskich..

To akurat obawa aktualna w stosunku do każdej partii, która obejmie władzę
w Polsce.

--
XL

147. Data: 2018-10-31 13:30:50

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-30 o 18:10, Kviat pisze:

> Co "nie"?
> Nie ma tam psycholi "narodowców"?

Nie rozdzielaj zdania na pojedyncze słowa to będziesz wiedział co "nie".
Psycholi prawie na pewno nie, policjanci dość często przechodzą badania
psychologiczno/psychiatryczne.

> W tym problem, że to nie jest odosobniony przypadek.

Właśnie o tym pisałem.

> Ale tak się nie stało. I co teraz?
> Policjanci na komisariacie zabili człowieka i też jakoś nie doszukali
> się związku użycia paralizatora i tortur ze śmiercią.

Zupełnie inne sprawy, tu nie przełożeni wydawali rozkaz aby torturować
tego zabitego biedaka. W drugim przypadku nie ma mowy o samowolnym
wyskoku policjanta.

> Spisek "narodowców" w policji?
> O czym ty bredzisz? To brzmi tak samo absurdalnie i idiotycznie jak
> spisek lewaków żeby desantem pedofilów rozsadzić od środka kościół.

Problem w tym że policja słucha poleceń kanalii zwanych politykami. Mają
w dudzie składana przysięgę gdy przychodzi rozkaz spacyfikowania
legalnej demonstracji.

> Powagę czego?

Zapytaj się tych co tak panicznie się ich boją.

> Podobno był ktoś taki kiedyś, który twierdził, że Atlantyda istnieje,
> tylko schowała się w innym wymiarze.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Albo chcesz dyskutować rzeczowo albo s*laj. Dlaczego faszysto nie
odnosisz się do tego co napisałem tylko co chwila wtryniasz jakieś swoje
g*no do dyskusji?

148. Data: 2018-10-31 13:32:01

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-30 o 18:20, Kviat pisze:

> [...]
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Noc_kryszta%C5%82owa
>
> W podręczniku historii znajdziesz informację jak to się potoczyło dalej.

Marzy ci się terroryzowanie niewinnych ludzi? Co ci zrobił np p Winnicki
że chcesz go ścigać jak jakieś dzikie zwierze?

Historia powiadasz, pokaż mi w tej obowiązującej w Polsce o zdziczeniu
prawicy na świecie, np w Indonezji gdzie to ci z "Bogiem i honorem" na
ustach palili całe wsie razem z mieszkańcami. Masz w niej gdzieś choćby
wzmiankę o operacji "Gladio"? Tak więc przestań się powoływać na
historię redagowaną przez jakichś oszołomów.

149. Data: 2018-10-31 13:36:58

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-30 o 18:26, XL pisze:

> [...]
> A inne dobra? - np. zasoby ludzkie do pracy? środki produkcji? Itd?
> No daj już spokoj bajkom - ,,prawdziwa lewica" została już dawno opisana w

Bo ziemia to jest coś co nie może być czyjąś własnością. Jest ona
własnością każdego człowieka na ziemi, a nie uzurpatora stawiającego płoty.
Akurat "Folwark" odnosił się do krajów tzw demokracji ludowej, będących
pod wpływem ZSRR. W takiej Jugosławii było już w miarę normalnie, i to
mimo tego że i oni mieli swojego "pierwszego sekretarza".
Widzisz, w tamtych czasach znałem Jugosławię, bywałem w Szwecji - tam
widziałem coś co przypomina socjalizm, w Polsce tego nie było.

> Ale system PARTYJNY uznajesz?

W moim idealnym świecie nie ma miejsca na żadnych wybrańców. Można nosić
legitymację partyjną ale bez żadnych przywilejów.

> TAK. Biologiczna i społeczna rola rodziny.

Czyli patologia dzieląca ludzi.

> [...]
> a to rodzi bezpośrednie niebezpieczeństwo dla niego samego, jego pasażerów,
> a także innych uczestników ruchu drogowego.

Pozwól mi samemu oceniać co dla mnie dobre. Nakaz zapinania pasów nie ma
na celu ochrony innych użytkowników dróg. Tak nawiasem - pamiętasz
historie wypadku Ferrari z p Zientarą za kółkiem,. Otóż zdarzył się bum,
Ziętara wyleciał przez szybę i przeżył a jego pasażer z zapiętymi pasami
żywcem spłonął.
Ale nie o to przecie wcale chodzi, mówimy o naszej wolności, a jak widzę
to i was na to nie stać.

> Bardzo dobrze rozumiem - problemy typowo międzyludzkie przypisujesz
> ustrojowi.

Styl życia - w sumie= ustrój.

> A po co? Mieli proste metody - wybicie mężczyzn i porwanie kobiet. I po
> ptokach.

Po to aby ich pozabijać i postawić swoje płoty na ich ziemi.

> Nigdzie tego nie obiecujemy.

Czyli nie ma nic co mogłoby mnie zainspirować do tego aby oddać na was
głos.

> Vide wyżej - po co są pasy.

Jak sama nazwa stanowi - do krępowania ludzi.

usa-w-polsce-to-nie-dowod-partnerstwa-ale-wasalizmu/

> To akurat obawa aktualna w stosunku do każdej partii, która obejmie władzę
> w Polsce.

No ale sądziłem że wy jesteście, przynajmniej macie się za coś
wyjątkowego...:-(

150. Data: 2018-10-31 15:47:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-31 o 13:30, Trybun pisze:

> Nie rozdzielaj zdania na pojedyncze słowa to będziesz wiedział co "nie".

Pisz poprawnie po polsku, to nie będzie problemów.

> Psycholi prawie na pewno nie, policjanci dość często przechodzą badania
> psychologiczno/psychiatryczne.

"Prawie" robi dużą różnicę w przypadku np. zabitego obywatela na
komisariacie, albo pobitego przez policję obywatela, który protestuje
przeciwko faszyzmowi.

> Właśnie o tym pisałem.

Ja -> "W policji też są sympatycy "narodowców"
Ty -> "Nie, nie byłoby sprawy gdyby to był odosobniony przypadek."

Następnym razem przetłumacz na polski co masz na myśli.

> [...]
> wyskoku policjanta.

"policjanci dość często przechodzą badania psychologiczno/psychiatryczne."

Po pierwsze, policjant zgodnie z prawem nie musi wykonywać takiego
rozkazu, a po drugie, zgodnie z prawem nie wolno mu takiego rozkazu
wykonywać.

> Problem w tym że policja słucha poleceń kanalii zwanych politykami. Mają
> w dudzie składana przysięgę gdy przychodzi rozkaz spacyfikowania
> legalnej demonstracji.

To jakim cudem przechodzą te "badania psychologiczno/psychiatryczne"?
Sam widzisz, że takie badania niczego nie gwarantują.

> Zapytaj się tych co tak panicznie się ich boją.

Żeby podważać czyjąś powagę, ten ktoś musiałby mieć powagę.
Następnym razem, jak nie zapomnę, zaznaczę sarkazm.

> Albo chcesz dyskutować rzeczowo albo s*laj.

Wzajemnie.

> Dlaczego faszysto

Wzajemnie.

> nie
> odnosisz się do tego co napisałem

Przecież się odnoszę.
Już zapomniałeś co pisałeś o Atlantydzie? Albo to, że nie wiesz jaki
Ziemia ma kształt?

> tylko co chwila wtryniasz jakieś swoje
> g*no do dyskusji?

Nie swoje, tylko twoje.
Albo chcesz dyskutować rzeczowo albo s*laj.
Atlantyda w innym wymiarze i "niewiadomojaki" kształt Ziemi, nie ma nic
wspólnego z rzeczową dyskusją.
Chcesz być poważnie traktowany, to traktuj poważnie rozmówcę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Jak kościół ukrywa zboków... w Polsce
Pis wprowadza bat na kościół