Re: Imigranci

Subject: Re: Imigranci
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5bd19dc8$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd1a8d4$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd431b1$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd4981f$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd57871$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd58bd6$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd6e342$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd72a6c$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd80f78$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd8260b$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd878c5$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd89429$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Wed, 31 Oct 2018 13:36:58 +0100

W dniu 2018-10-30 o 18:26, XL pisze:

> Czemu akurat ,,ziemi"?
> A inne dobra? - np. zasoby ludzkie do pracy? środki produkcji? Itd?
> No daj już spokoj bajkom - ,,prawdziwa lewica" została już dawno opisana w
> ,,Folwarku zwierzęcym" Orwella.
> INNEJ LEWICY NIE MA.

Bo ziemia to jest coś co nie może być czyjąś własnością. Jest ona
własnością każdego człowieka na ziemi, a nie uzurpatora stawiającego płoty.
Akurat "Folwark" odnosił się do krajów tzw demokracji ludowej, będących
pod wpływem ZSRR. W takiej Jugosławii było już w miarę normalnie, i to
mimo tego że i oni mieli swojego "pierwszego sekretarza".
Widzisz, w tamtych czasach znałem Jugosławię, bywałem w Szwecji - tam
widziałem coś co przypomina socjalizm, w Polsce tego nie było.

> Ale system PARTYJNY uznajesz?

W moim idealnym świecie nie ma miejsca na żadnych wybrańców. Można nosić
legitymację partyjną ale bez żadnych przywilejów.

> TAK. Biologiczna i społeczna rola rodziny.

Czyli patologia dzieląca ludzi.

> Bynajmniej. No wyobraźni trochę! Pasy to też sprawa bezpieczeństwa na
> drodze - kiedy kierowca samochodu podczas gwałtownego hamowania lub innego
> wymuszonego na nim nagłą sytuacją gwałtownego manewru wypada z fotela i
> ewentualnie uderza głową o szybę czy w inny niekontrolowany sposób ulega
> sile bezwładności w pojeździe, nie jest w stanie (za)panować nad pojazdem -
> a to rodzi bezpośrednie niebezpieczeństwo dla niego samego, jego pasażerów,
> a także innych uczestników ruchu drogowego.

Pozwól mi samemu oceniać co dla mnie dobre. Nakaz zapinania pasów nie ma
na celu ochrony innych użytkowników dróg. Tak nawiasem - pamiętasz
historie wypadku Ferrari z p Zientarą za kółkiem,. Otóż zdarzył się bum,
Ziętara wyleciał przez szybę i przeżył a jego pasażer z zapiętymi pasami
żywcem spłonął.
Ale nie o to przecie wcale chodzi, mówimy o naszej wolności, a jak widzę
to i was na to nie stać.

> Bardzo dobrze rozumiem - problemy typowo międzyludzkie przypisujesz
> ustrojowi.

Styl życia - w sumie= ustrój.

> A po co? Mieli proste metody - wybicie mężczyzn i porwanie kobiet. I po
> ptokach.

Po to aby ich pozabijać i postawić swoje płoty na ich ziemi.

> Nigdzie tego nie obiecujemy.

Czyli nie ma nic co mogłoby mnie zainspirować do tego aby oddać na was
głos.

> Vide wyżej - po co są pasy.

Jak sama nazwa stanowi - do krępowania ludzi.

usa-w-polsce-to-nie-dowod-partnerstwa-ale-wasalizmu/

> To akurat obawa aktualna w stosunku do każdej partii, która obejmie władzę
> w Polsce.

No ale sądziłem że wy jesteście, przynajmniej macie się za coś
wyjątkowego...:-(