Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Paulinka <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Incepcja
Date: Wed, 22 Feb 2012 23:45:19 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 45
Message-ID: <ji3r64$i43$11@node2.news.atman.pl>
References: <4f4048d0$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@4...net>
<jht1ps$323$1@news.icm.edu.pl>
<4f4215a3$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
<jht6hm$ugm$1@news.icm.edu.pl> <jht98p$rdk$1@mx1.internetia.pl>
<4f422a4a$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<jhtdp9$dmf$1@mx1.internetia.pl>
<4f425c04$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<jhtpu2$usq$1@mx1.internetia.pl> <jhtvr2$mnl$1@news.icm.edu.pl>
<jhvje5$vdq$1@mx1.internetia.pl>
<1jg41r4w7pyad$.5lmrtrvaagbt$.dlg@40tude.net>
<ji2724$7b0$2@news.icm.edu.pl>
<1lzqid8isuc0i$.5jp7wqpkne32$.dlg@40tude.net>
<ji3k6n$1as$3@news.icm.edu.pl>
<3e3mb6cn3n9d$.19ra4euiykjw.dlg@40tude.net>
<1buj99nve95nj.i7uzuqf9dkx1$.dlg@40tude.net>
<ji3okq$phf$2@news.icm.edu.pl>
<13ayyma476jdx$.sf6i5zwwz0ll.dlg@40tude.net>
<ji3q14$i43$10@node2.news.atman.pl>
<vjzx01ztk7u3.15it3r3wei778$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: host-188-122-10-237.finemedia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1329950724 18563 188.122.10.237 (22 Feb 2012 22:45:24
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Feb 2012 22:45:24 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <vjzx01ztk7u3.15it3r3wei778$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:624235
Ukryj nagłówki
Fragile pisze:
> Dnia Wed, 22 Feb 2012 23:25:35 +0100, Paulinka napisał(a):
>
>> Fragile pisze:
>>> Dnia Wed, 22 Feb 2012 23:02:03 +0100, medea napisał(a):
>>>>> Przypomniały mi się lekcje 'czytania ze zrozumieniem' :))
>>>> Ale całej powieści, czy tylko rozdziału?
>>>>
>>> Tego i tego oczywiście :)
>>> Ale głównie chodziło mi o czytanie ze zrozumieniem tekstów w języku obcym.
>>> Sama czasami 'katowałam' swoich uczniów w podobny sposób, przemycjąc
>>> jednocześnie różne gramatyczne 'atrakcje' :)
>> Jak fajnie być dwujęzycznym :P
>> Mój młody wczoraj wyprodukował 80 karteczek ze słowami, które potem
>> dzieci miały przetłumaczyć na angielski (nagroda za wygrana w konkursie
>> językowym - sam mógł wymyślić kolejny konkurs).
>>
> Była nagroda? :) Gratuluję :)
> Myslisz, ze to chwilowa fascynacja, czy może ma smykałkę do języków? Jeśli
> ma zdolności, to jeśli mogę coś radzić - rozwijajcie. To niezwykle cenne. I
> w ogóle języki to super sprawa :)
Ma skubany. Pisałam o tym na psd.
>> Łobuz chciał skorzystać ze słownika i powymyślać trrudne słowa.
>> Przemycił tylko kunę, na którą trafiła jego nielubiana koleżanka ;)
>> Ja uczciwie wzięłam podręcznik i pozwoliłam wybierać słowa, których się
>> wcześniej uczyli.
>>
> Spryciarz :)
Kombinator alpejski, ale wiem, że ma takie cechy charakteru, że sobie w
życiu będzie świetnie radził i nie zrobi przy tym innym ludziom krzywdy.
Jego refleksje na temat życia już teraz mnie porażają swoją
przenikliwością. Ma dosyć 'trudne' relacje z koleżankami w szkole. Mała
grupa, dzieci się znały, on przyszedł nowy. Jest nieco przemądrzały,
więc dostał od tej grupki bana na towarzyskie relacje. Zapytałam
młodego, czy jak pójdzie do nowej szkoły będzie się starał być lubiany,
bo to przecież ważne itd. (ja z gatunku tych lubianych) A młody na to :
Mamo nic na siłę.
--
Paulinka
|