Re: J.Miedlar tez byl w kinie

From: Ilona <i...@u...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: J.Miedlar tez byl w kinie
Date: Tue, 9 Oct 2018 18:10:59 +0200

On 2018-10-09 17:52, Kviat wrote:

> [...]
> Jeżeli rasista mówi, że jego kolega rasista, to spoko gość, to nie
> oznacza, że to spoko gość.

> Ale nie został nakręcony o innej grupie społecznej.
> Przypadki w innej grupie społecznej nie usprawiedliwiają tych przypadków.

> I ci zwykli ludzie nic z tym nie robią. Nadal tam posyłają własne dzieci
> znając skalę tej patologii. Gorzej, dla "dobra instytucji" często nie
> wierzą własnym dzieciom, za "kłamstwo" jeszcze im wpierdol spuszczą.

> Tak. Właśnie po to.

> I przejrzała na oczy.

> Nie jest durniem. Dlatego powstał ten film.
aczego-wojciech-smarzowski-nakrecil-ten-film.html

> [...]
> korupcję, obłudę i przestępczość seksualną".

> "Pazerność proboszczów nie bierze się znikąd. Z jednej strony może ona
> wynikać ze złej woli proboszcza. Z drugiej strony, może to być efekt
> dużych nacisków kurii diecezjalnej, która ma bardzo wielkie wymagania
> finansowe. Pewne jest, że dla wielu księży, zwłaszcza dla wikarych,
> branie od wiernych koperty z pieniędzmi jest naprawdę czymś nieprzyjemnym."
>
> No faktycznie, wyciąganie od ludzi kasy jest dla nich nieprzyjemne i to
> ich usprawiedliwia. Wystarczy się wyspowiadać przed biskupem z tej

Boże!
Tylu, tak głupich argumentów w jednym miejscu, to w życiu nie widziałem!
Może to jest i dobry film, dla tych, którym wydaje się, że Katolicyzm,
to celebra i klepanie zdrowasiek, (z całym szacunkiem dla tych, którzy
się modlą) i może jeszcz zbieranie 'na tace'.

Tylko debil, jest w stanie przełknąć gładko takie gówno, bez żadnej
refleksji nad katolicyzmem, jako, elementem kultury, czy szerzej,
filozofią chrześcijańska.