Blok

1. Data: 2001-01-25 13:32:36

Temat: Blok
Od: "MS" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Czy ktoś mógłby rzucić przepisem na blok, albo może jakimś adresem
gdzie takowy można znaleźć. Z góry dzięki i pozdrawiam.
Magdalena Szyszka h...@i...org.pl
d...@p...com

1. Data: 2001-01-25 14:03:11

Temat: Re: Blok
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

MS wrote:

> Witam. Czy ktoś mógłby rzucić przepisem na blok, albo może jakimś adresem
> gdzie takowy można znaleźć. Z góry dzięki i pozdrawiam.

O rany! zlote czasy, gdy nic nie bylo w sklepach i zajadalo sie toto jak
najlepsze malmazyje pod sloncem!! Zdaje sie, ze bylo w tym duzo
papieru. Moze celulozy, juz nie pamietam, chyba wole nie wiedziec ;-)

Anna

1. Data: 2001-01-26 09:42:16

Temat: Odp: Blok
Od: "Małgorzata Prożogo" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Oto przepis na blok:
Robilam i wyszedl bardzo dobry. Tylko ze dodalam troche rumu dla smaku a
bakalii nie dawalam, ale pewnie z bakaliami jeszcze lepsze.

http://www.kuchnia.3miasto.pl/6519.htm

Blok
1/2 szkl. wody
1/2 szkl. cukru
3/4 kostki masła

3 łyżki kakao
3 szklanki mleka w proszku
30 dkg herbatników (wafli)
bakalie

Zagotować pierwsze trzy składniki. Do zagotowanej masy natychmiast sypiemy
kakao i mleko, dobrze mieszamy, następnie sypiemy herbatniki i bakalie.
Wykładamy do blachy wyłożonej folią.

Pozdrawaim
Gosia

1. Data: 2001-01-26 10:35:20

Temat: Re: Odp: Blok
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata Prożogo" wrote:

> Oto przepis na blok:

Ale się będę obżerał przez weekend - mniam :-P

sadyl

1. Data: 2001-01-26 12:21:43

Temat: Odp: Odp: Blok
Od: "GosiaP" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

> Ale się będę obżerał przez weekend - mniam :-P
>
> sadyl

No i zapomnialam, ze zamiast kakao dalam czekolade gorzka w taliczce. Chyba
tez sie pokusze i zaraz polece do sklepu po mleko w proszku.
Smacznego
Gosia

1. Data: 2001-01-26 12:23:51

Od: "Renata" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MS <h...@i...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94pa28$c3r$...@h...uw.edu.pl...
> Witam. Czy ktoś mógłby rzucić przepisem na blok, albo może jakimś adresem
> gdzie takowy można znaleźć. Z góry dzięki i pozdrawiam.
> Magdalena Szyszka h...@i...org.pl
> d...@p...com

Ja robie tak (znajomi twierdzą że jest pyszny..):
Składniki:
-pol szklanki mleka
-3/4 szklanki cukru
-2 kostki margaryny zwyklej (wazne zeby byla zwykla twarda a nie taka do
mas)
-0,5 kg mleko w proszku
-male opakowanie kakao
-mala (4-5)paczka wafli
-rodzynki
-orzechy wloskie

Radzę wziąć duży garnek.
Zagotowac mleko z cukrem, wsypac kakao, włożyć margaryne, poczekać aż
margaryna sie rozpuści (mozna jej pomoc) wsypac bakalie (ja i moj mąż lubimy
dużo orzechów), jak juz ostygnie wsypać mleko i wymieszać. Następnie połamac
3-4 wafle i po trochu dodając do masy mieszać (będzie się wydawało że to się
nie da połączyć ale chwilka cierpliwości..). Wyłożyć na wafel i wyrównać.
Posypać to wiórkami albo siekanymi (lub połówkami) orzechami i odstawić w
chłodne miejsce aż "stężeje". Smacznego. Można oczywiście zmienić bakalie
albo dodać coś zapachowego, jak kto woli.

Uwaga. Jeśli doda się mleko w proszku do gorącej masy to może zrobić się
klejąca, a z miękka margaryna może nie być twardy..
Pozdrawiam Renata.

1. Data: 2001-01-27 20:34:54

Temat: Jablka
Od: p...@k...chip.pl (piomia_chip) szukaj wiadomości tego autora

Codziennie jem do pol kila jablek (sa to 3-4 jablka).
Czy to aby nie za duzo?

Aga

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-27 21:07:04

Temat: Re: Jablka
Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

piomia_chip wrote:

> Codziennie jem do pol kila jablek (sa to 3-4 jablka).
> Czy to aby nie za duzo?

niby czemu? jablka sa cholernie zdrowe - bardziej niz zazwyczaj sadzimy.
nawiasem mowiac: moja mama tez jest jablkowym maniakiem :)))))

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-01-28 09:35:09

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik piomia_chip <p...@k...chip.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:001d01c088a0$5765ad00$9...@t...ds.pwr.wr
oc.pl...
> Codziennie jem do pol kila jablek (sa to 3-4 jablka).
> Czy to aby nie za duzo?
>
> Aga

jablka maja trochu duzo blonnika
nie czysci Cie pozniej???:)

pozdry Monika

1. Data: 2001-01-28 10:38:41

Od: p...@k...chip.pl (piomia_chip) szukaj wiadomości tego autora

Nie ,wcale mnie nie czysci.
Aga

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

zapach czosnku
Re: slodkie migdaly (bylo Re: masa marcepanowa)
Szarlotka z kruszonka kokosowa
ogorki na ostro - 2 wersje
Ryba w sosie beszamelowym