Jajka Faszerowane

1. Data: 2005-03-25 08:10:54

Temat: Jajka Faszerowane
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!
Chcę zrobić Jajka Faszerowane na Święta, ale nie znam żadnych przepisów, bo
nigdy jeszcze takich jajek nie robiłam. Mogłabym prosić Was o jakieś
sprawdzone przepisy?.

Wesołych Świąt i Mokrego Dyngusa

Pozdrowienia

1. Data: 2005-03-25 11:04:44

Temat: Re: Jajka Faszerowane
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę zrobić Jajka Faszerowane na Święta, ale nie znam żadnych przepisów, bo
> nigdy jeszcze takich jajek nie robiłam. Mogłabym prosić Was o jakieś
> sprawdzone przepisy?.

ja robie takie jajka normlanie na obiad ,gotujesz jajka ,przecinasz
skorupki na pół ,jajka siekac dodajesz musztarde ,sol i pieprz wkładasz
do połówek skorupek ,obtaczasz w bulce tartej i na patelnie .
mozesz tez dodac do jajek posiekane pieczarki, szczypiorek,cebulke,itp.
p.

1. Data: 2005-03-25 11:28:00

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <p...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> połówek skorupek ,obtaczasz w bulce tartej i na patelnie .
> mozesz tez dodac do jajek posiekane pieczarki, szczypiorek,cebulke,itp.
Co obtaczasz w bulce tartej, farsz, czy te skorupki?
Ilona

1. Data: 2005-03-25 12:03:02

Od: "MadziaK" <M...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robie tak:
1. gotuje jajka na twardo, obieram je, przekrajam wzdluz
2. wyjmuje z bialek zoltka
3. mieszam zoltka z sardynkami, pieprzem i majonezem
4. wkladam farsz w bialka - w miejsca po zoltkach tak by bylo czubato
5. posypuje koperkiem;)
Mniam

MadziaK

1. Data: 2005-03-25 12:05:47

Od: "dżo" <J...@p...np.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "I.P." <i...@g...de> napisał w wiadomości
> Co obtaczasz w bulce tartej, farsz, czy te skorupki?
same skorupki...
dżo

1. Data: 2005-03-25 12:09:44

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał

> Chcę zrobić Jajka Faszerowane na ?więta, ale nie znam żadnych przepisów, bo
> nigdy jeszcze takich jajek nie robiłam.

Ja robie tak:

* gotuję jajka
* obieram za skorupek, przekrajam na pół
* podsmażam pokrojone pieczarki na maśle + (ważne) dodaje do pieczarek maggi
(lub innej przyprawy płynnej do zup i sosów)
* pieczarki + zółtka miele w maszynce (na grubych oczkach)
* do masy dodaje majonez i ewentualnie przyprawiam
* masę wkładam do białek i polewam lekko majonezem

Jest to jedno z niewielu dań, które jest moim popisowym :-)

Pozdrawiam
MOLNARka ... to maggi jest ważne :-)

1. Data: 2005-03-25 12:33:32

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co obtaczasz w bulce tartej, farsz, czy te skorupki?

wkladam farsz do tych rozbitych skorupek i obtaczam ,-dotykam farszem
bulke tartą
skorupki s aczyste bo i tak sie je wyrzuci ,chyba ,że ktos lubi je jejśc :)
p.

1. Data: 2005-03-25 13:52:33

Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 3. mieszam zoltka z sardynkami, pieprzem i majonezem
> 4. wkladam farsz w bialka - w miejsca po zoltkach tak by bylo czubato

ja robie tak samo tylko zamiast sardynek daje tuńczyka

pusiak

1. Data: 2005-03-25 18:50:12

Od: "Martti" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <M...@M...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> * do masy dodaje majonez i ewentualnie przyprawiam
> * masę wkładam do białek i polewam lekko majonezem

Modyfikacja powyzszego przepisu:
zoltka miele z szynka w maszynce (tak ze 2 x)
potem dodaje do tego drobno posiekany szczypiorek,
dodaje pieprz i sol do smaku, oraz majonez, zeby sie dobrze kleilo (tak na
wyczucie)
potem nakladam farsz do bialek, tak z czubem, formujac zgrabne polkule,
dekoruje majonezem, kawiorem i szczypiorkiem

smacznego

Martti

1. Data: 2005-03-25 23:41:21

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:
> [...]
> Chcę zrobić Jajka Faszerowane na Święta, ale nie znam żadnych przepisów, bo
> nigdy jeszcze takich jajek nie robiłam. Mogłabym prosić Was o jakieś

Ja robie tak:

Gotuje jajka na twardo, gdy wystygniete, klade je na scierce w dloni i
przekrawam wzdluz ciezkim nozem.

Wyjmuje bialko i zoltka z jajek, umieszczam w malakserze, dodaje sol,
pieprz, posiekany koperek i 2-3 lyzki stopionego smalcu ze skwarkami.
Zawiruje w malakserze przez kilka sekund, i ta masa napelniam skorupki.
Maczam je nadzieniem do dolu w tartej bulce i smaze na masle/oleju az
tluszcz sie spieni i spody beda zloto-brazowe. Podaje na lisciach
salaty, albo z mlodymi ziemniakami.

Nadmiar mozna zamrozic i odgrzac pozniej na patelni na malutkim ogniu.

Magdalena Bassett

Szynka pieczona
Uwzajcie na szybkowary..
czy z tego coś wyjdzie?