Re: Jajka w mikrofalowce (Tylko nie to!!!)

Data: 2001-10-22 07:31:55
Temat: Re: Jajka w mikrofalowce (Tylko nie to!!!)
Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl>

Hej!
ELigiuszu Dębski! Wielcem ci wdzięczny ja, EuGeniusz Dębski, ponieważ przymierzałem
się do zakupu kuchenki mikrofalowej. Teraz mam
pieniądze na dysk, albo na skaner. Kuchenkę, nawet jeśli nie masz racji, odłożę do
"na nigdy".

Namaste!
EuGeniusz Dębski

---<<<< ZAPRASZAM DO WIZYTY: www.debski.art.pl <<<<<<<<<<<