Re: Jak

From: "x" <y...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak
Date: Tue, 18 Jul 2006 12:54:20 +0200
<e92l97$45d$1@inews.gazeta.pl> <e92nrm$186$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e933vp$7fc$1@inews.gazeta.pl> <e935g3$bav$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e93d57$b8a$1@inews.gazeta.pl> <e93ha0$sls$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e93r73$8to$1@inews.gazeta.pl> <e94thp$4ed$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e950lq$80f$1@inews.gazeta.pl> <e95537$mag$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e95atl$mq3$1@inews.gazeta.pl> <e97pkd$2in$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e97stu$keb$1@inews.gazeta.pl> <e97ulp$eo0$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e9809m$4cr$1@inews.gazeta.pl> <e981cd$2r$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e98718$2ti$1@inews.gazeta.pl> <e9aemg$b7u$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e9digc$8ic$1@inews.gazeta.pl> <e9g6dc$jef$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e9gc9r$nu$1@amigo.idg.com.pl>

> [pytanie na marginesie: co Cie sklonilo, aby nagle wprowadzic tu tak
> wielkie "przerwy w zyciorysie"?]

eeee, nie rozumiem?

> Uwazasz, ze jestes to w stanie stwierdzic?

ja mam takie, a nie inne odczucia. Nie twierdzę w 100%, że aktorki nie są
podniecone (bo nie jestem w stanie "namacalnie tego zbadać" ;) ) - ale ja
tak je odbieram.

> Ja powiem tak:
> 1) uwazam, ze to czy kobieta w pornolu jest czy nie jest podniecona,
> pornograficznego rzemiosla, zakladam, ze obie rzeczy nie sa ze soba
> wystarczajaco kompatybilne).

j.w.

> Tak, z tym zgadzalem sie od poczatku.

> Hmmm... Na podstawie swojego - jak dotad dosc skromnego - doswiadczenia w
> tej materii, zgadzam sie z Toba. Jednak niedawna znalazlem na pl.soc.sex
> dosc liczne oswiadczenia kobiet, ktore smieja sie z (hipotetycznych)
> kolezanek ktore przedkladaja "czulosc i delikatnosc" nad - cytuje -
> "ociekajace potem ostre rzniecie"... Przyznam, ze troche mnie to
> zaskoczylo.

ale nie w tym rzecz, żeby było delikatnie. Może źle to nazwałam... chodzi o
to, że kobieta kochając się z kobietą (tak myślę) myśli o tym by sprawić
drugiej przyjemność, zaczyna, mając na uwadze czy drugą coś podnieca czy
nie. Mało tego, kobieta wie co podnieca druga kobietę, rozumiesz? Jedna
drugiej nie włoży wibratora na zasadzie: "ooo, już jesteś, cześć, rozłóż
nogi, mam dla ciebie prezent". Mozna kochać się ostro. Nie wiem, miałam na
myśli, że kobiety w ogóle są istotami bardziej delikatnymi i w ich wydaniu
seks choćby nie wiem jak ostry zawsze nazwała bym delikatniejszym...

> No wlasnie, ze sie zwraca - tylko skoro udaje, to wprowadza obserwatora w
> blad. Nawet jesli racjonalnie rozumujac spodziewam sie udawania (wiem, ze
> udaje), to i tak jest w stanie "oszukac" moja "seksualna percepcje".

Twoją - moją nie.
może mam już złe spojrzenie na seks w porno filamch w wydaniu mężczyzn, ale
wolę w ogóle nie widzieć twarzy aktorów, niż widzieć udające kobiety. Na
mnie to nie działa.

> No, we wszystkich. Tyle, ze spodziewam sie, ze *wszystkie* one byly
> udawane. Nie wiem jak Ty, ale ja uwazam, ze nie jestem w stanie z duza
> pewnoscia stwierdzic, czy przedstawiony na ilmie orgazm jest prawdziwy czy
> nie.

no to mnie zaskoczyłeś. Ja nie widziałam nigdy, prócz jak słusznie
zauważyłeś tego jednego - kobiety z kobietą.
Zawsze kończy facet, kobiety nigdy nie widziałam.

> A z kim? Z kobieta czy sama ze soba? Po czym wnioskujesz, ze akurat tamten
> orgazm byl prawdziwy?

2 kobiety. Jakbyś zobaczył ten film - wiedziałbyś, że nie udawała.
Pozwolisz, że nie będę opisywać tego orgazmu? prooooszę ;)

> Kiedys wodzialem jakies forum, na ktorym wypowiadala sie pewna wegierska
> aktorka porno, ktora stwierdzila, ze wprawdzie *nie zawsze* osiaga
> "zareklamowac" wsrod swoich "fanow".

ja też słyszałam kilak takich wywiadów kobiet, ale na takie filmy nie
trafiłam.

> Rozejrzalem sie jeszcze za dyskusjami na temat udawanych/prawdziwych
> jej stymulacja - bolesna. Zreszta, sama zobacz i ocen.

zobaczę, tylko nie teraz ;)

> Rozmawiamy o ogole. Mam nadzieje, ze tacy mezczyzni w ogolnej masie
> stanowia dosc znaczacy odsetek ;-)

;) eeeeeeee, u mnie to tak jak z orgazmami u kobiet w filmach porno... nie
powiem, że ich nie ma, ale ja na takich nie trafiam... ;)

> Odwazne slowa. No coz, moze masz racje i faktycznie jestes w stanie
> skutecznie zweszyc prawdziwe podniecenie?

nie wiem tego na 100% ale wydaje mi się, ze to widać.

> Hmmm... A wczesniej napisalas, ze widzialas jeden. Cos placzesz sie w
> zeznaniach ;-)

mam na myśli, seks meżczyzny z kobietą.

> No to sie wypowiedzialem. Wydaje mi sie, ze czasem nie jestem w stanie go
> wyczuc.

ok., a ja popytam swoich dobrych znajomych... ;)

> Czego?

n i c z e go ;)

pozdrawiam,

p.s. wyciełam teksty do których - jak mi się wydaje nie było już czego
dodać.