Jak Wy to tolerujecie ?!

31. Data: 2013-05-30 19:33:19

Temat: Re: Jak Wy to tolerujecie ?!
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-30 13:10, Qrczak pisze:

> A Ty jak byś "zdefiniował określenie cv"?
> Pomijając nieobecność przecinków.

Dla takiego innych tego typu określeń mam jedną definicję - idiotyzm,
zakompleksienie i bezmyślność, jakaś absurdalna próba dowartościowywania
się... bez obrazy nikogo.

32. Data: 2013-05-30 19:34:21

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-30 13:54, Ikselka pisze:

> Podobnie jak "sms" - i co z tego. To obcojęzyczne elementy w naszym języku,
> nie ma obowiązku, aby 100 procent społęczeństwa znało angielski - a juz na
> pewno nie musi go znać sprzątaczka czy kasjerka w sklepie.

Sorry, ale nie - sms jednak nie ma polskiego odpowiednika, cv owszem.

33. Data: 2013-05-30 19:34:47

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-30 11:44, Janek Wlodak pisze:

> Poczytaj inne posty Stokrotki - te o rurach gazowych, bramkach w
> płocie, katowaniu przez policję i prześladowaniach. I wtedy dalej
> twierdź, że ona jest normalna....

Nie wiem, jak dotychczas nie spotkałem się z jakimiś nonsensownymi
wiadomościami autorstwa Stokrotki.

34. Data: 2013-05-30 19:41:44

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-30 19:33, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Dla takiego innych tego typu określeń mam jedną definicję - idiotyzm,
> zakompleksienie i bezmyślność, jakaś absurdalna próba dowartościowywania
> się... bez obrazy nikogo.

I to jest Twoja definicja?
Myślę, że Staff się nie obrazi. Nie żyje.

35. Data: 2013-05-30 20:18:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 May 2013 14:53:28 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-05-30 13:54, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Zwłaszcza to "cv" jest _po_angielsku_

Wyraźnie napisałam "podobnie jak "sms"... (...)znało angielski". Czego się
czepiasz? Czyżby jajo utknęło? Takie qrze PMS? (ang.)
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

36. Data: 2013-05-30 20:18:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 May 2013 18:50:03 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Tego to uczą już w szkole podstawowej, i pani nauczycielka XL powinna o tym
> wiedzieć.

A to szkoły podstawowe jeszcze istnieją? - powinny być pszemianowane na
poctawowe, czysz nie?
:->

37. Data: 2013-05-30 20:19:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 May 2013 19:34:21 +0200, Trybun napisał(a):

> Sorry, ale nie - sms jednak nie ma polskiego odpowiednika,

Ma: wiadomość tekstowa.

38. Data: 2013-05-30 20:36:22

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyraźnie napisałam "podobnie jak "sms"... (...)znało angielski". Czego się
> czepiasz? Czyżby jajo utknęło? Takie qrze PMS? (ang.)

Nie ma obowiązku, aby 100 procent społęczeństwa znało angielski.
Koniec cytatu.

39. Data: 2013-05-30 20:43:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 May 2013 20:36:22 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-05-30 20:18, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Nie ma obowiązku, aby 100 procent społęczeństwa znało angielski.
> Koniec cytatu.

To jeszcze mi znajdż "cv" w tym poście :->

40. Data: 2013-05-30 23:12:33

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.05.2013 18:58, Stokrotka pisze:
> A ilu ludzi buntowało się gdy budowano nową drogę? Zwykle mnustwo.
A nie mnustfo? ;)

--
Pozdrówki
Anai