Jak Wy to tolerujecie ?!

51. Data: 2013-05-31 18:31:09

Temat: Re: Jak Wy to tolerujecie ?!
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zansibar" <c...@y...com> napisał w wiadomości
news:51a85efb$0$1250$65785112@news.neostrada.pl...

> O Światłości Świata, naucz Ich, naucz nas!!!

Niemców mam uczyć ? Żartujesz.
____________

> Bzdura, słowniki w kolejnych wersjach offica, a także w darmowych
> wydaniach typu LiberOffice, są od dawna.
Ofice jest płatny.
A mejla wysyła się outlookiem - tam jest słownik, nie ma podkreślania.
I nie będę zmieniać oprogramowania dla twojego widzi mi się.
Ja wolę pszez rok jeśl systematycznie rybki i inne dobroci
zamiast inwestować pieniądze i czas
w zbytek jakim jest nowa wersja oprogramowania.

> Uzupełniaj, masz taką możliwość dla swojej wygody.
Tylko po co? To zajmuje czas.

> Pewnie te 5% czasu dałoby się zamienić/przeliczyć na czas poświęcony na
> krucjatę pseudointelektualną ;-)

NIe masz prawa dysponować moim czasem.
Ja wolę dłubać w nosie, wyspać się, ...

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

52. Data: 2013-05-31 18:33:18

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak były, ale ...
> http://www.mimuw.edu.pl/polszczyzna/PTJ/b/b60_029-04
6.pdf

> [...]
>
> Od początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku - początkowo Komisja
> Kultury Języka Komitetu Językoznawstwa PAN, a później Rada Języka
> Polskiego przy Prezydium PAN - sukcesywnie wprowadzają zmiany w pisowni,
> które publikowane są w ,,Komunikatach Rady Języka Polskiego" i pismach
> językoznawczych. Zmiany te zamieszcza się również w nowych słownikach
> ortograficznych.
> Do najważniejszych zmian z ostatnich lat należy uproszczenie pisowni
> partykuły nie z imiesłowami przymiotnikowymi... "
>

> Czy piszesz o jakiś innych zmianach, nazywając je reformami?

Nie masz zielonego pojęcia o ortografi.
W XX wieku najoważniejszymi reformami ortografi była reforma w 1936 roku
(bardzo poważna ) i duża , ale mniej poważna nie długo po wojnie (lata 50),
potem były już tylko zmiany kosmetyczne.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

53. Data: 2013-05-31 18:35:42

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przywiązywanie wagi do wyglądu, ortografii korespondencji jest miarą
> szacunku dla respondenta.
Należy brać pod uwagę zdrowy rozsądek.

>..Żołnierz goli się raz dziennie, oficer jest zawsze ogolony".
Pszykłady wojskowe są może właściwe w czasie wojny.
Społeczeństwo to nie wojsko.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

54. Data: 2013-05-31 18:42:36

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostępne są darmowe programy, więc argument finansowy odpada.

Są niepewne (wirusy, jakość), a instalacja zajmuje czas.
Instalowanie dużej częsci darmowego oprogramowania,
zwłaszcza "poprawiające" orginalny system operacyjny
jest zwykle szkodliwe dla komputera, zajmuje czas
i najczęściej wynika ze zwykłego snobizmu.

> Możesz go uzupełniać.
To zajmuje czas. Słownk ma być od razu poprawny.

> Jeszcze lepiej poświęcić ten czas na naukę ortografii zamiast na
> kontestowanie rzeczywistości.

Może ty byś się dostosował do następnego pokolenia?
Może właśnie dlatego nie ma pszyrostu naturalnego,
że ludzie będąc już dziećmi zapamętali:
"okropnie jest być dzieckiem, jestem niczym,
a wokoło są sami idioci: "c" mam czytać raz jak "c", raz mam go nie
widzieć,
r raz czytm tak, raz siak....."

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

55. Data: 2013-05-31 18:46:21

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bredzisz. Pszczoła jest wyjątkiem od reguły, która stanowi, iż po
> spółgłoskach b, p, d, t, g, k, ch, j, w piszemy rz.

Nie rozumiesz etymologi.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

56. Data: 2013-05-31 18:56:53

Od: Zansibar <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-31 18:31, Stokrotka pisze:

> Użytkownik "Zansibar" <c...@y...com> napisał w wiadomości

> Niemców mam uczyć ? Żartujesz.
> ____________
Piszesz, że nie umieli tego zrobić, co sugeruje, że ty umisz.

> [...]
> Ja wolę pszez rok jeśl systematycznie rybki i inne dobroci
> zamiast inwestować pieniądze i czas
> w zbytek jakim jest nowa wersja oprogramowania.

Piszesz, że nie każdego stać na zmianę oprogramowania co dwa lata. Ale
jak pokazałem Ci w poprzednim fragmencie, jest to całkowicie bzdurny
argument.
A jeśli chodzi o zmiany - dlaczego ja mam zmieniać pisownię mojego
ojczystego języka dla widzimisię jakiś nieuków?

> Tylko po co? To zajmuje czas.

> NIe masz prawa dysponować moim czasem.
> Ja wolę dłubać w nosie, wyspać się, ...
A może od tego dłubania posklejała Ci się klawiatura i dlatego nie
możesz używać jej poprawnie?
Bez pozdrowień
Zanzibar

57. Data: 2013-05-31 18:58:49

Od: Zansibar <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-31 18:33, Stokrotka pisze:

> [...]
> (bardzo poważna ) i duża , ale mniej poważna nie długo po wojnie (lata
> 50), potem były już tylko zmiany kosmetyczne.
Ok
ale moja niewiedza nie dotyczy ortografii, ale historii ortografii :-)
Zanzibar

58. Data: 2013-05-31 19:03:11

Od: Zansibar <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-31 18:42, Stokrotka pisze:

> [...]
> zwłaszcza "poprawiające" orginalny system operacyjny
> jest zwykle szkodliwe dla komputera, zajmuje czas
> i najczęściej wynika ze zwykłego snobizmu.

Piszesz kretynizmy!!!
Liberoffice czy Openoffice (starsze wersje) to nie:
- oprogramowanie poprawiające system operacyjny!!!!
- darmowe oprogramowanie na zasadach otwartego kodu źródłowego,
wykorzystywane w pracowniach komputerowych w szkołach i na uczelniach.
Ty nie tylko o ortografii nie masz pojęcia :-)

> To zajmuje czas. Słownk ma być od razu poprawny.
I jest, tylko co to jest ten słownk?

59. Data: 2013-05-31 20:02:52

Od: Bekon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 maja 2013 12:56:53 UTC-4 użytkownik Zansibar napisał:
> W dniu 2013-05-31 18:31, Stokrotka pisze:

> A jeśli chodzi o zmiany - dlaczego ja mam zmieniać pisownię mojego
>
> ojczystego języka dla widzimisię jakiś nieuków?

Co to jest, "jakiś nieuków?"
Czyzbys byl "jakichs" nieuk pouczajacy innych.

Jak widac na twoim przykladzie - nie w kazdym przypadku.

> A może od tego dłubania posklejała Ci się klawiatura i dlatego nie
>
> możesz używać jej poprawnie?

Jestes "jakichś" dziwny.

I nie wyskakuj nieuku z polskimi literami, ktorych nie stosuje.
- Bo nie.

Bekon

60. Data: 2013-05-31 20:08:33

Od: Bekon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 maja 2013 04:39:43 UTC-4 użytkownik Zansibar napisał:
> W dniu 2013-05-31 10:10, Stokrotka pisze:

> Czy piszesz o jakiś innych zmianach, nazywając je reformami?

Naspisz cos o zmianach, ktore dotycza u ciebie,
zastapienie slowa "jakichś", slowem "jakiś".

Bekon

Konina gdzie kupić
kuchnia koreańska
Pomidorowy obłęd