Jak Wy to tolerujecie ?!

61. Data: 2013-05-31 20:13:43

Temat: Re: Jak Wy to tolerujecie ?!
Od: Bekon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ok

Poprawnie nalezy pisac OK - nie "Ok" i nier "ok".

> ale moja niewiedza nie dotyczy ortografii, ale historii ortografii :-)

Twoja niewiedza dotyczy tez i tego, ze nie wiesz,
jak poprawnie zaczynac pisac zdanie.

Bekon

62. Data: 2013-05-31 20:20:17

Od: Bekon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 maja 2013 13:03:11 UTC-4 użytkownik Zansibar napisał:

> Piszesz kretynizmy!!!
>
> Liberoffice czy Openoffice (starsze wersje) to nie:
>
> - oprogramowanie poprawiające system operacyjny!!!!
>
> - darmowe oprogramowanie na zasadach otwartego kodu źródłowego,
>
> wykorzystywane w pracowniach komputerowych w szkołach i na uczelniach.
>
> Ty nie tylko o ortografii nie masz pojęcia :-)

Ortografia to takze poprawne stosowanie znakow interpunkcyjnych.
W polskiej ortografii, nie wystepuje "wielowykszyknik".

Bekon

63. Data: 2013-05-31 20:55:25

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Należy brać pod uwagę zdrowy rozsądek.

> Pszykłady wojskowe są może właściwe w czasie wojny.
> Społeczeństwo to nie wojsko.
>
> --
> (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Nie, z tobą nie da się dyskutować. Nie sięgam ci poziomem więc trafiasz do
KF-a
Żegnam cię istoto, przynoszącą wstyd plemieniu Ewy
Stefan

64. Data: 2013-05-31 21:49:29

Od: Zansibar <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Co to jest, "jakiś nieuków?"
> Czyzbys byl "jakichs" nieuk pouczajacy innych.

> Jak widac na twoim przykladzie - nie w kazdym przypadku.

> Jestes "jakichś" dziwny.
>
> I nie wyskakuj nieuku z polskimi literami, ktorych nie stosuje.
> - Bo nie.
>
> Bekon

Rozumiem Bekon, że jedna literówka pozwala Ci na wielokrotną próbę
dyskredytowania tego co napisałem ;-)
Spróbuj jeszcze z cztery razy ;-)
Pozdrawiam
Zanzibar

65. Data: 2013-05-31 21:52:10

Od: Zansibar <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-31 20:08, Bekon pisze:

> Naspisz cos o zmianach, ktore dotycza u ciebie,
> zastapienie slowa "jakichś", slowem "jakiś".
>
> Bekon

Za to ty spróbuj odpowiedzieć co oznacza "napspisz", "slowa" i "slowem"
Będę zobowiązany za wyjaśnienia ;-)
Zanzibar

PS Dołącz też wyjaśnienie słowa "cos" "mądralo

66. Data: 2013-05-31 21:54:20

Od: Zansibar <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-31 20:20, Bekon pisze:

> Ortografia to takze poprawne stosowanie znakow interpunkcyjnych.
> W polskiej ortografii, nie wystepuje "wielowykszyknik".
>
> Bekon

Ale za to często stosuje się "takze" "wystepuje"

Dobrze żeś nie czepił się słów "Loberoffice" ;-)
Gratulacje za dociekliwe wyłapanie wszystkich błędów ;-)
Zanzibar

67. Data: 2013-05-31 21:59:35

Od: Zansibar <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-31 21:49, Zansibar pisze:

> Rozumiem Bekon, że jedna literówka pozwala Ci na wielokrotną próbę
> dyskredytowania tego co napisałem ;-)
> Spróbuj jeszcze z cztery razy ;-)
> Pozdrawiam
> Zanzibar

Przepraszam, powinienem napisać " Rozumiem Bekonie, bo przecież
zapomniałem odmienić
Jeszcze raz serdecznie przepraszam ;-)
Zanzibar

68. Data: 2013-06-01 00:45:15

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-31 20:13, Bekon pisze:

> nier "ok".

Jeśli nie r, to co?

> Twoja niewiedza dotyczy tez i tego, ze nie wiesz,
> jak poprawnie zaczynac pisac zdanie.

Gdzie widzisz kropkę po "Ok"?

69. Data: 2013-06-01 00:51:26

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-31 20:20, Bekon pisze:

> "wielowykszyknik".

Kszyk to tak ptak. Bekas zresztą.

70. Data: 2013-06-01 02:32:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 May 2013 05:09:46 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> Nie stracą?
>
> Niech cię buk broni.
>
> Niech cię Bóg broni.
>
> Nie ma różnicy?
>
> No tak, dla ciebie - nie...
>
> Ania

He he, a ja tak sobie myślę, jak długo ta dyskusja tutaj jeszcze potrwa no
i po co, no i z kim 33333-]
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

Konina gdzie kupić
kuchnia koreańska
Pomidorowy obłęd
JAJCA