Jak Wy to tolerujecie ?!

71. Data: 2013-06-01 02:32:47

Temat: Re: Jak Wy to tolerujecie ?!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 May 2013 18:33:18 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Nie masz zielonego pojęcia o ortografi.

Bingo! O "ortografi" na szczęście tylko TY masz 33333-]
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

72. Data: 2013-06-01 02:33:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 May 2013 18:46:21 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Nie rozumiesz etymologi.

"Etymologi" tylko Ty ruzumiesz. Uff.

73. Data: 2013-06-01 02:34:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 May 2013 18:58:49 +0200, Zansibar napisał(a):

> [...]
6.pdf

> Ok
> ale moja niewiedza nie dotyczy ortografii, ale historii ortografii :-)
> Zanzibar

Stokrocia pisze o czymś zupełnie innym, o czym nie masz zielonego - o
ORTOGRAFI. Więc spoko :-)

74. Data: 2013-06-01 02:36:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 May 2013 11:20:17 -0700 (PDT), Bekon napisał(a):

> Ortografia to takze poprawne stosowanie znakow interpunkcyjnych.
> W polskiej ortografii, nie wystepuje "wielowykszyknik".

Stokrocia, to TY?
O boszsz, TO się rozmnożyło!!!!
:-]

75. Data: 2013-06-01 03:12:31

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 maja 2013 15:59:35 UTC-4 użytkownik Zansibar napisał:

> Przepraszam, powinienem napisać " Rozumiem Bekonie, bo przecież
>
> zapomniałem odmienić
>
> Jeszcze raz serdecznie przepraszam ;-)
>
> Zanzibar

W twoim wypadku, odmiana wychodzi duzo ciekawiej, Zanzibaranie.

Bekon

76. Data: 2013-06-01 03:24:30

Od: Bekon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 maja 2013 15:49:29 UTC-4 użytkownik Zansibar napisał:

> Rozumiem Bekon, że jedna literówka pozwala Ci na wielokrotną próbę
>
> dyskredytowania tego co napisałem ;-)

Zanzibaranie, to nie jest ani literowka, ani tez jedna.
Napisales to slowo dwa razy w roznych postach tego watku.
Jak chcesz to poszukam ci wiecej, tych niby twoich literowek.
Czy ty jestes az tak tepy, zeby nie wiedziec co to jest literowka?
Jesli sam nie znajdziesz wyjasnienia, co to jest literowka,
to popros zebym ci to wyjasnil ja, albo ktos inny.

> Spróbuj jeszcze z cztery razy ;-)

Nie ma sprawy, Zanzibaranie.

Bekon.

77. Data: 2013-06-01 03:44:48

Od: Bekon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 maja 2013 15:54:20 UTC-4 użytkownik Zansibar napisał:

> Ale za to często stosuje się "takze" "wystepuje"

Juz w pierwszym poscie do ciebie napisalem, ze polskich znakow nie stosuje.
Spodziewalem sie bowiem, ze az tepy jestes i ze z tego powodu,
bedziesz probwal "szarpac za nogawke".
Jak widac, nie myilm sie.

> Dobrze żeś nie czepił się słów "Loberoffice" ;-)
>
> Gratulacje za dociekliwe wyłapanie wszystkich błędów ;-)

Nie wskazalem ci wszystkich twoich bledow Zanzibaranie,
gdyz niektore z nich,uznalem za literowki.
Pisanie slowa jakis zamiast slowa jakichs, literowka nie jest.

Bekon

78. Data: 2013-06-01 05:15:34

Od: Bekon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 maja 2013 18:45:15 UTC-4 użytkownik Aicha napisał:

> Jeśli nie r, to co?

> Gdzie widzisz kropkę po "Ok"?

Cytat
"Ok
ale moja niewiedza nie dotyczy ortografii, ale historii ortografii :-)
Zanzibar"
Konic cytatu

Jesli uwazasz, ze to bylo jedno zdanie, to tym gorzej dla Zanzibarana.
Zal mi tez ciebie, ze uwazasz to zdanie za poprawnie napisane.

Bekon

79. Data: 2013-06-01 05:39:40

Od: Bekon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 maja 2013 20:36:22 UTC-4 użytkownik Ikselka napisał:

> O boszsz,

Stokrocia, to TY?
TO się rozmnożyło!!!!

Bekon

80. Data: 2013-06-01 06:48:21

Od: Zansibar <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> W twoim wypadku, odmiana wychodzi duzo ciekawiej, Zanzibaranie.
>
> Bekon

Szkoda czasu na odpowiedź
Zanziraban ;-)

Konina gdzie kupić