Re: Jak by to wyglądało?

Data: 2008-09-21 17:26:53
Temat: Re: Jak by to wyglądało?
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Sun, 21 Sep 2008 14:26:34 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> Moment! Powoli! Powiedz to jeszcze raz i wyraźnie - cenisz ludzi
> skromnych. ;)

On nie jest skromny, on jest tylko zbyt leniwy, aby wykazywać swoją
wyższość. Kiedy się już w końcu odzywa, to z pozycji człowieka pewnego
siebie i tego, co wie/twierdzi/sądzi. Są różne rodzaje samouwielbienia -
może mój jest bardziej ofensywny, jego zaś mniej :-)
--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak