Re: Jak kroicie pomidora?

Date: Tue, 30 Oct 2001 18:30:41 +0100
From: PatryCCCja <k...@s...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Jak kroicie pomidora?

almada wrote:
> Okazalo sie, ze dzieli go na polowki w poprzek a nie z
> gory na dol. Sposob wydal mi sie dziwny. Jak go wyprobowalam, okazalo sie,
> ze nie jestem w stanie estetycznie wykroic zielonej czesci. Uznalam wiec
> wyzszosc mojego sposobu - z gory na dol. Potem sie dowiedzialam, ze jednak
> pomidora powinno sie kroic w poprzek....Wydaje mi sie to dziwne i
> niewygodne. Co o tym sadzicie?

tak jak kroi twoja kolerzanka to mozna pomidory kroic na kanapki - wtedy
ladnie wygladaja :) naprawde slicznie :)
no i jesli pomidor jest zuzy i ma duze gniazda nasienne i duzo soku to jest
wygodniej jesc. znaczy mniejsze prawdopodobienstwo ze jak ugryziesz i
przechylisz kanapke to ci nasionka z sokiem wyplyna. logiczne w sumie :)
a do salatek i surowek kroje najpierw na polowy, wykrawam albo i nie to
zielone, a pozniej jesli pomidor jest duzy kroje jeszcze na kilka czesci
wzdluz, a pozniej wszerz na plasterki o porzadanej grubosci.
a na zupe to wogole kroje jak bog da ;) byle jakkolwiek podziabac :)

pozr.pat
z pomidorowym pozdrowieniem :)
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl