Jak okradziono Belweder.

21. Data: 2015-10-05 21:32:19

Temat: Re: Jak okradziono Belweder.
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Mon, 5 Oct 2015 20:51:54 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

et...

>Nie wiem, ile razy mam ci kawę na lawę lub jak krowie na granicy:

>Połącz sobie: "nie ostrzegł publicznie ludzi przed oszustwem"

To są słowa niezależnej od rozumu, nie Tuska. Dasz wreszcie coś konkretnego
czy jednak zostanie na tym, żeś przygłup programowany przez niezależną od
rozumu?

>"współpracy swojego syna z OLT Express."

Jak miał być zadowolony skoro przygłupy twojego pokroju przekręcają dzięki
temu rzeczywistość jak wyżej?

22. Data: 2015-10-05 21:43:20

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
> niezależną od rozumu?

> Jak miał być zadowolony skoro przygłupy twojego pokroju przekręcają dzięki

Wiem, wiem. Ludzie o podobnej mentalności do Twojej byli rozstrzeliwani z
rozkazu Stalina- a przed śmiercią rozrywali koszulę na piersi krzycząc: "za
Stalina!". To przykre, w sumie.

--

Chiron

23. Data: 2015-10-05 22:03:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
- pokaż cytowany tekst -
Wiem, wiem. Ludzie o podobnej mentalności do Twojej byli rozstrzeliwani z
rozkazu Stalina- a przed śmiercią rozrywali koszulę na piersi krzycząc: "za
Stalina!". To przykre, w sumie.

Pis jest parią postkomunistyczną, dlatego takie dążenie do dyktatury ala Białoruś.
Czy też Putinada w Rosji, bo to mentalność wbijana od dziecka że jest tylko jedna
prawda a nie różnorodność perspektyw, tym samym staliniści idą lub tworzą obecnie
ustroje komunopodobne jak Pis, czy zasuwają do Kleru bo to właśnie system
monarchistyczno- dyktatorski, ala Fiurer, Stalin , Tiso itd.

24. Data: 2015-10-05 22:12:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Oct 2015 21:32:19 +0200, Ghost napisał(a):

> [...]
> rozumu?

> Jak miał być zadowolony skoro przygłupy twojego pokroju przekręcają dzięki

No i wytłumaczony 3-]

25. Data: 2015-10-06 09:12:01

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Mon, 5 Oct 2015 21:32:19 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
> [...]

Oczywiście, matole-chrum-chrum:

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/5021
78,bronislaw-komorowski-pozyczyl-sprzet-z-palacu-kan
celaria-prezydenta-nie-bedzie-domagac-sie-zwrotu.htm

26. Data: 2015-10-06 10:44:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> Wrote in message:

> [...]
78,bronislaw-komorowski-pozyczyl-sprzet-z-palacu-kan
celaria-prezydenta-nie-bedzie-domagac-sie-zwrotu.htm

:-D
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

27. Data: 2015-10-06 10:53:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
78,bronislaw-komorowski-pozyczyl-sprzet-z-palacu-kan
celaria-prezydenta-nie-bedzie-domagac-sie-zwrotu.htm

Pożyczył, bo "powinien być wyposażony"? Ty normalny jesteś?
Pożyczyłeś sobie od mamy co tam chciałeś bez jej wiedzy, bo i tak
ci się prawnie należy, czy raczej pytałeś ją o zgodę?
Zabranie czegoś bez zgody właściciela to jest kradzież, nawet
jeśli jest paragraf na alimenty od niego albo spadek. I popatrz
sobie jeszcze na to - także TAK się KRADNIE majątek
narodu:
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/50
1673,gesiarka-
kochanowskiego-warta-2-50-zl-jacek-michalowski-o-zag
inionym-obrazie.html
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

28. Data: 2015-10-06 11:47:36

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]
> Pożyczyłeś sobie od mamy co tam chciałeś bez jej wiedzy, bo i tak
> ci się prawnie należy, czy raczej pytałeś ją o zgodę?

Naczy mówisz, że pożyczył nie wydawszy sobie zgody? Ty normalna nie jesteś.
Chrum-chrum, napisz jeszcze cos śmiesznego.

29. Data: 2015-10-06 11:53:20

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ghost napisał:

> Przed niczym się nie cofniecie

Nie pierdol gołście, spis był robiony za Komoroskiego
i już wtedy było wiadomo.

A "bydło na pastwisku" jest na taśmach i poszło
za 600 tysiecy, możesz już się wić i miotać.

30. Data: 2015-10-06 11:55:52

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...