Re: Jak pomóc ofierze socjopaty?

Data: 2015-08-19 21:51:27
Temat: Re: Jak pomóc ofierze socjopaty?
Od: Fragi <s...@o...pl>

Dnia Wed, 19 Aug 2015 19:25:56 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl>> napisał w wiadomości
ps.com...

> Ponieważ Fra napisała, że z Ciebie fajna babka- to Ci odpowiem. Bo chcę Ci
> powiedzieć, że Fra wzbudza moje zaufanie. A to coś bardzo rzadkiego, jesli
> chodzi o mnie.

Wzruszyłam się :) Bowiem tylko do Ciebie Chirku mam tutaj, na grupach,
pełne zaufanie. Pełne. Myślę, że to wiesz...

> Taki nieufek ze mnie. Zapewne miałeś więc (jak zauważyła Fra)
> coś fajnego na myśli.

W Przemku fajne jest to, że pisze wprost to, co myśli :) Co prawda nigdy
nie można mieć pewności co myśli, ale pewność, że to napisze można mieć
zawsze ;)

> No to odpowiadam: plac budowy- tak. A z tą kurwą- to chyba troszkę
> przesadziłeś. Czy ona tam jest konieczna, na tym placu? No nie wiem, może to
> i fajne.

Ta "kurwa" to taki przecinek Przemkowy ;) Jeśli się mylę, to Dębska nie
omieszka mnie sprostować ;)

--
M.